اخبار داغ

ثبت نام زاکانی در انتخابات

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در آخرین روز ثبت‌نام در انتخابات، به ستاد انتخابات کشور رفت و در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. علیرضا زاکانی پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری گفت: مسببین وضع اسفبار فعلی به عرصه انتخابات آمده اند و […]

اشتراک گذاری
25 اردیبهشت 1400
106 بازدید
کد مطلب : 49739

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در آخرین روز ثبت‌نام در انتخابات، به ستاد انتخابات کشور رفت و در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

علیرضا زاکانی پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری گفت:

مسببین وضع اسفبار فعلی به عرصه انتخابات آمده اند و سودای دولت سوم روحانی را در سر می پرورانند در حالی که تحول اقتصادی با تصمیمات ۲۰ دقیقه ای میسر نخواهد شد.

دنیاطلبی برخی از مسئولان و قدرت طلبی برخی از سیاسیون و انفعال و خدشه به استقلال سیاسی کشور در مقابل بیگانگان امید را در دل مردم به ویژه جوانان آینده ساز کشور کمرنگ کرده است.

مردم به جای کنترل از راه دور و پشت میز، حضور در میدان و حل مشکلات اقتصاد را می خواهند

بنای آمدم نداشتم اما با آرایش جدید و حضور نمادهای فساد، اشرافیت سیاسی و ناکارآمدی و نیاز جبهه انقلاب پذیرفتن به میدان بیایم.

انتظار از دولت آینده برای سامان دادن و کارآمد ساختن کشور در گام دوم انقلاب اسلامی را بالا برده است. عدالت، استقلال و آزادی پیشرفت در سایه معنویت و عقلانیت باید به معنای واقعی حقیقت شود.

زاکانی تاکید کرد: پیشرفت ایران با تصمیمات بیست دقیقه‌ای محقق نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *