اخبار داغ

کلید در نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی سایه بان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری صبح ملت نیوز، نمایشنامه کلید نوشته علیرضا زارع و حمید عبدالحسینی در نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی سایه بان به صورت خوانش به اجرا درخواهد آمد . نمایشنامه خوانی کلید باطراحی و کارگردانی حمید عبدالحسینی و به تهیه کنندگی منصوریزدانی به عنوان محصولی از موسسه […]

اشتراک گذاری
22 اردیبهشت 1400
93 بازدید
کد مطلب : 49335

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری صبح ملت نیوز، نمایشنامه کلید نوشته علیرضا زارع و حمید عبدالحسینی در نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی سایه بان به صورت خوانش به اجرا درخواهد آمد . 
نمایشنامه خوانی کلید باطراحی و کارگردانی حمید عبدالحسینی و به تهیه کنندگی منصوریزدانی به عنوان محصولی از موسسه فرهنگی هنری تصویریزدان ایرانیان با نقش خوانی حسین اشتهاردی ، مهران باقری ، محمد حسینی نژاد و آرام طالشی روز پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۵۰ در خانه هنر آپامه به اجرا در می آید . 
خدیجه امینی ( عکاس ) ، میلاد مقدم ( سرپرست امور اجرا ) و آرام طالشی ( دستیار و برنامه ریز) از دیگر عوامل اجرای این اثر می باشند. 
گفتنی ست جشنواره نمایشنامه خوانی سایه بان در نخستین دوره خود پذیرای متونی با مضامین کمدی خواهد بود که به اهتمام خانه هنر آپامه واقع در خ انقلاب ، خ منیری جاوید ، بن بست شهرزاد ، پلاک ۲ درروزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزارمی گردد  .
آرام طالشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *