اخبار داغ

سعید محمد ثبت‌نام کرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سردار سعید محمد با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد. سعید محمد روز سه شنبه پس از نام‌نویسی در ستاد انتخابات وزار کشور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از کارهای خیر اول صبح را ثبت نام دانستم و این […]

اشتراک گذاری
21 اردیبهشت 1400
106 بازدید
کد مطلب : 48999

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سردار سعید محمد با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد.

سعید محمد روز سه شنبه پس از نام‌نویسی در ستاد انتخابات وزار کشور در جمع خبرنگاران گفت:

یکی از کارهای خیر اول صبح را ثبت نام دانستم و این عزم جزم من را برای حضور در انتخابات نشان می‌دهد.

داوطلب انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری افزود:

برداشتم این است با توجه به مشکلات امروز مردم و مشکلات عدیده ای که ناشی از سومدیریت‌ها است و گلایه‌مندی که امروز نسبت به مشکلات و معیشت شان و خصوصا بی‌عدالتی در اکثر عرصه‌ها دارند لازم است تحول بزرگی در جامعه اتفاق بیفتد.

این تحول در حوزه برقراری عدالت در همه حوزه‌ها  است. مردم نسبت به کارگزاران نظام گلایه‌مند هستند نه نظام، چون از سوء تدبیرها و بی‌عملی‌ها ناراحت هستند و سفره آنان هر روز کوچکتر شده است درحالی که منابع غنی خداوند به کشور عطا کرده که با آن می‌توانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

با مشارکت جوانان سعی می‌کنیم تحولات را رقم بزنیم هرچند از تجربه هم استفاده می کنیم.

در همه عرصه‌های نظام نیاز به اصلاحات با تکیه بر اصول داریم؛ رمز موفقیت ما مردم است و به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به عنوان پشتوانه دولت سیزدهم نیاز داریم وخود مردم در صحنه باشند و از برنامه تحولی حمایت کنند.

سعید محمد تاکید کرد:

مستقل در این دوره از انتخابات شرکت کردم و مورد حمایت از هیچ یک از گروه ها قرار نگرفتم و نمی خواهم بگیرم چون بیشترین ضربه ها را کشور از فضای دو قطبی جامعه خورده است و مبنای ما شایسته سالاری است.

نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از امروز ۲۱ اردیبهشت آغاز و تا ۵ روز ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *