اخبار داغ

حسین دهقان در انتخابات ثبت‌نام کرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سردار حسین دهقان با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام کرد. او نخستین داوطلبی است که همسرش او را در جریان ثبت نام انتخابات همراهی می کند. سردار دهقان پس از ثبت نام گفت: انتخابات ریاست جمهوری فیلم یا سریال نیست که تا […]

اشتراک گذاری
21 اردیبهشت 1400
84 بازدید
کد مطلب : 49064

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سردار حسین دهقان با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام کرد. او نخستین داوطلبی است که همسرش او را در جریان ثبت نام انتخابات همراهی می کند.

سردار دهقان پس از ثبت نام گفت:

انتخابات ریاست جمهوری فیلم یا سریال نیست که تا لحظه آخر مردم را در تردید نگهداریم. از همین رو در نخستین روز برای ثبت نام اقدام کردم.

داوطلب نامزدی انتخابات:  

عرصه انتخابات کشور جای سلبریتی‌های سیاسی نیست. پاسخگویی به مردم، پذیرش مسئولیت و کارآمدی مسئولان نظام، حقوق همه ملت ایران است.

مردم ما شایسته زندگی بهتر از این هستند باید با مردم رو راست بود چون مشکلات کشور به دلیل عدم شفافیت است آنهم شفافیت دائمی نه شفافیت انتخاباتی.

مصرانه معتقد به برقراری عدالت و نظارت مردمی با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها هستم. با درک واقعی از ناظران و مطالبات و خشم مردم و با داشتن برنامه و مشکلات جامعه (با دو کتاب در دست) به میدان آمدم.

دهقان گفت: بعد از عنایت پروردگار متعال تنها به یاری خداوند متعال چشم دوخته ام. ایران با همه مردم آن فارغ از زبان، مذهب، دین، موقعیت و جنسیت تعریف می‌شود.  

دولت من دولت شهروندان قدرتمند ایرانی است و آنها همه فارغ از هر نوع تبعیض برابرند.  دولت من صرفا بر اساس شایستگی افراد تشکیل می‌شود و به دنبال ایجاد آرامش واقعی در زندگی مردم خواهد بود ان شاءالله.

طبق گفته امام علی (ع) بر آنچه که گفتم نظارت می‌کنم و انچه می‌گویم مسئولیت آن را می‌پذیرم و درآینده پاسخگو نظام خواهم بود.

نام نویسی از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز آغاز شد و تا پنج روز خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *