اخبار داغ

شبیخون سیاسی زدند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، توضیحات جدید حسام الدین آشنا درباره فایل صوتی ظریف: راه‌زنان حرفه‌ای، شبیخون سیاسی زدند. حسام‌الدین آشنا: برنامه‌ «آن سوی دولت» با هدف ثبت تلاش‌ها و تجارب وزرا و معاونین رئیس‌جمهور اجرا شده‌است. مقرر شده‌ بود گزیده خروجی‌های تصویری و مکتوب برنامه در توافق با مصاحبه‌شوندگان و با اعمال ملاحظات […]

اشتراک گذاری
09 اردیبهشت 1400
101 بازدید
کد مطلب : 47709

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، توضیحات جدید حسام الدین آشنا درباره فایل صوتی ظریف:

راه‌زنان حرفه‌ای، شبیخون سیاسی زدند.

حسام‌الدین آشنا:

برنامه‌ «آن سوی دولت» با هدف ثبت تلاش‌ها و تجارب وزرا و معاونین رئیس‌جمهور اجرا شده‌است.

مقرر شده‌ بود گزیده خروجی‌های تصویری و مکتوب برنامه در توافق با مصاحبه‌شوندگان و با اعمال ملاحظات ضروری، از طریق صداوسیما، نمایش خانگی، مطبوعات و کتاب در دسترس عموم قرار گیرد و نسخه قابلِ انتشار محدود آن نیز طبق استانداردهای مرسوم، آرشیو شود.

برخی راه‌زنان حرفه‌ای با شبیخونی سیاسی، تلاش دارند تا ضرورت این اقدام تاریخی زیر سوال برود و با سرقت و انتشار نابهنگام فایلی صوتی، موجب شده‌اند تا یک برنامه‌سازی آموزنده، روشمند و غیر محرمانه، مورد سوءاستفاده سیاسی و رسانه‌ای قرار گیرد و در قامت یک معضل سیاسی و امنیتی جلوه‌کند.

امیدوارم مسئولان ذی‌ربط به جای دراز کردن حکیم‌باشی، حداقل یک مسیر نفوذ را شناسایی کنند؛ تا مشخص شود رئیس جمهور برای کاوش دقیق، شفاف و بدون ملاحظه در باره چگونگی دست‌اندازی به این میراث ملی هیچ خط قرمزی ندارد؛ خوش بود گر محک تجربه آید به میان تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *