اخبار داغ

محور «کرمانشاه ـ اسلام‌آباد غرب» بیشترین تلفات حوادث رانندگی را به خود اختصاص داد

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: محورهای کرمانشاه – اسلام آبادغرب، کرمانشاه – کامیاران و بیستون – سنقروکلیایی پرحادثه‌ترین محورهای استان در سال گذشته بودند. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از تسنیم ،سرهنگ محمد حیدری: با اشاره به اینکه محورهای کرمانشاه – اسلام آبادغرب، کرمانشاه – کامیاران و بیستون – […]

اشتراک گذاری
08 اردیبهشت 1400
139 بازدید
کد مطلب : 47370

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: محورهای کرمانشاه – اسلام آبادغرب، کرمانشاه – کامیاران و بیستون – سنقروکلیایی پرحادثه‌ترین محورهای استان در سال گذشته بودند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از تسنیم ،سرهنگ محمد حیدری: با اشاره به اینکه محورهای کرمانشاه – اسلام آبادغرب، کرمانشاه – کامیاران و بیستون – سنقروکلیایی پرحادثه‌ترین محورهای استان در سال گذشته بودند اظهار داشت: سال گذشته در این محورها ۸۵ نفر جان خود را در سوانح رانندگی از دست دادند. 

وی عنوان کرد: بیشترین تلفات رانندگی مربوط به محور کرمانشاه – اسلام آبادغرب با ۳۵ نفر، کرمانشاه – کامیاران با ۳۳ نفر و بیستون – سنقروکلیایی با ۱۷ نفر بود. 

حیدری گفت: محور اسلام آبادغرب – شاهبدادغ و محور کوزران هر کدام با ۱۵ فوتی، بیستون – صحنه با ۱۴ فوتی و کرمانشاه – روانسر با ۱۱ فوتی دیگر محورهای پرحادثه استان در سال گذشته بودند. 

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: در محورهای یاد شده علاوه بر ۱۴۰ کشته به جا مانده، یک هزار و ۱۵۳ نفر نیز زخمی شدند.  

وی خستگی و خواب آلودگی، استفاده از تلفن همراه، عجله و شتاب، خوردن و آشامیدن، حواس پرتی و صحبت کردن مداوم با سرنشینان را از مهمترین عوامل وقوع سوانح رانندگی ذکر کرد. 

حیدری با اشاره به جان باختن ۳۰۴ نفر و زخمی شدن ۳۸۹۲ نفر در سوانح رانندگی سال گذشته گفت: افراد فوتی نسبت به سال ۹۸ بیش از ۱۳ درصد و افراد مجروح نیز حدود ۱۴ درصد کاهش داشته است. 

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تعداد افراد جانبخانه سوانح رانندگی فروردین امسال را نیز ۱۹ نفر اعلام کرد و افزود: طی این مدت ۳۱۴ نفر هم زخمی شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *