اخبار داغ

تاکید بر فرسایشی نشدن مذاکرات

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سیدعباس عراقچی مذاکره کننده ارشد ایران در نشست وین: ما چالش‌های سختی را سر راه داریم، ولی جدیت همه طرف‌ها مشخص است. در کمیسیون مشترک تصمیم گرفته شد که مقداری به کار سرعت داده شود. کارگروه‌های هسته‌ای و رفع تحریم‌ها از بعد از کمیسیون مشترک کار خود را شروع […]

اشتراک گذاری
08 اردیبهشت 1400
131 بازدید
کد مطلب : 47496

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سیدعباس عراقچی مذاکره کننده ارشد ایران در نشست وین:

ما چالش‌های سختی را سر راه داریم، ولی جدیت همه طرف‌ها مشخص است. در کمیسیون مشترک تصمیم گرفته شد که مقداری به کار سرعت داده شود.

کارگروه‌های هسته‌ای و رفع تحریم‌ها از بعد از کمیسیون مشترک کار خود را شروع می‌کنند و به آنها وظیفه شروع نگارش متن نهایی داده شده که باید وارد نگارش متن شوند.

رسیدن به یک متن مورد تفاهم البته کار سختی است و شاید روزها و هفته‌ها کار ببرد. اما، بنای ما تسریع در نگارش متن است و این‌که بدون وقت کشی و کار فرسایشی این کار باید به سرعت و در عین حال با دقت فراوان جلو برود.

تصمیم گرفته شد که یک کارگروه سومی هم تشکیل شود که تحت عنوان”تمهیدات اجرایی یا ترتیبات اجرایی بعدی” که بحث راستی آزمایی، نحوه اجرای اقدامات دو طرف، بحث زمان شروع تعهدات در آن جا مشخص و همه در این کارگروه انجام می‌شود. درواقع این کارگروه سوم، کار آن دو کارگروه را تلفیق و برنامه اجرایی آن را تنظیم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *