اخبار داغ

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان اعلام کاندیداتوری کرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، قدرتعلی حشمتیان رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان طی بیانیه‌ای برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.  رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان : دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب جریان سوم که مستقلین هستند را به حساب نمی آوردند و حکومت را از  آن خود کردند.  اصولگرایی و […]

اشتراک گذاری
07 اردیبهشت 1400
124 بازدید
کد مطلب : 47301

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، قدرتعلی حشمتیان رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان طی بیانیه‌ای برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد. 

رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان :

دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب جریان سوم که مستقلین هستند را به حساب نمی آوردند و حکومت را از  آن خود کردند. 

اصولگرایی و اصلاح‌طلبی باید بعد از ۴۳ سال جای خود را به مستقلان بدهند. میدانم در این راه سنگ‌های زیادی بر سر راه من خواهد بود.

من از رد صلاحیت ترسی ندارم چرا که نقطه تاریکی در کارنامه من نیست.

باید بررسی کنیم که چرا در سال ۹۹ چندبار در مراکز هسته‌ای خرابکاری شد. ترور دانشمندان هسته‌ای همچون شهید فخزی‌زاده چرا صورت گرفت.

قدرتعلی حشمتیان:

مال و اموال خود را از صفر تا صد در اختیار قوه قضاییه قرار خواهم داد.

آقای محسن هاشمی گفت بنا به دلایلی نمی خواهم کاندیدای ریاست جمهوری شوم و عزت الله ضرغامی گفت نیاز به کمک هیچ جریانی ندارم بنابراین سه نامزد جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران بنده، آقای مطهری و سردار دهقان خواهیم بود.

قوم‌کرد و لر پشت سر من هستند. بزرگانی که در مملکت تصمیم می‌گیرند اجازه دهند بیایم تا مشارکت مردم بالا برود. 

شعار من برای این دوره از انتخابات “آسایش دو گیتی نه افراط و نه تفریط” است و معاون اول کابینه‌ام دکتر رضا رحمانی وزیر سابق صنعت معدن و تجارت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *