اخبار داغ

تهدید نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز جلسه کابینه زبان به تهدید نوار غزه گشود. بر اساس بیانیه منتشر شده توسط دفتر نخست‌وزیری، نتانیاهو گفت: ما بعد از جلسه کابینه امنیتی، تصمیم گرفتیم تا برای تمام سناریوها [در نوار غزه] آماده شویم. این همان چیزی است که من و وزیر [جنگ] […]

اشتراک گذاری
07 اردیبهشت 1400
110 بازدید
کد مطلب : 47222

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز جلسه کابینه زبان به تهدید نوار غزه گشود.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط دفتر نخست‌وزیری، نتانیاهو گفت:

ما بعد از جلسه کابینه امنیتی، تصمیم گرفتیم تا برای تمام سناریوها [در نوار غزه] آماده شویم. این همان چیزی است که من و وزیر [جنگ] دستور داده‌ایم و ارتش کاملا برای رویارویی با همه سناریوها آماده است.

وی ضمن اشاره تنش‌های اخیر با نوار غزه و شلیک پی‌درپی راکت‌های مقاومت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین نیز اظهار داشت:

شب گذشته آرام بود و امیدوارم این آرامش ادامه داشته باشد. ما آماده مقابله با هرگونه اتفاقی هستیم و من به دشمنان توصیه می‌کنم که ما را آزمایش نکنند.

خبرنگار نشریه عبری‌زبان «واللا نیوز»از ارسال پیام تهدیدآمیز و هشدار رژیم صهیونیستی به جنبش مقاومت اسلامی «حماس» خبر داد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره درگیری‌های نظامیان این رژیم با روزه‌داران فلسطینی در شهر قدس اشغالی نیز ادعا کرد:

پلیس و نیروهای امنیتی در اورشلیم (قدس اشغالی) برای حفظ نظم عمومی و تأمین آزادی عبادت در تلاش هستند. من فکر می‌کنم که از شدت اغتشاشات نیز کاسته شده و این یک تغییر مثبت است.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *