اخبار داغ

امکان جست‌وجوی کلی دستگاه به اندروید ۱۲ اضافه خواهد شد

توسعه دهندگان موفق به کشف API جدیدی در نسخه پیش نمایش اندروید ۱۲ شده اند که کاربران با استفاده از آن می‌توانند نرم‌افزار در لانچر خود به جستجوی کلی دستگاه بپردازند. کاربران با استفاده از ویژگی یاد شده می‌توانند در لحظه تمامی اطلاعات روی دستگاه خود را جست‌ؤجو کنند. اگرچه هنوز اطلاعات جدیدی در رابطه […]

اشتراک گذاری
07 اردیبهشت 1400
77 بازدید
کد مطلب : 47164

توسعه دهندگان موفق به کشف API جدیدی در نسخه پیش نمایش اندروید ۱۲ شده اند که کاربران با استفاده از آن می‌توانند نرم‌افزار در لانچر خود به جستجوی کلی دستگاه بپردازند.

کاربران با استفاده از ویژگی یاد شده می‌توانند در لحظه تمامی اطلاعات روی دستگاه خود را جست‌ؤجو کنند. اگرچه هنوز اطلاعات جدیدی در رابطه با یکپارچگی چنین قابلیت در اندروید ۱۲ وجود ندارد اما انتظار می‌رود که اطلاعات تکمیلی در رابطه با آن در پیش نمایش‌های بعدی اندروید ۱۲ برای توسعه دهندگان وجود داشته باشد.
 
شایان ذکر است که وان پلاس در حال حاضر چنین قابلیت جست‌ؤجوی کلی را روی نرم‌افزار لانچر محلی خود به کاربران ارائه می‌کند. با  این حال این قابلیت به مکان‌های خاصی محدود شده است. با این حال با عرضه API جست‌وجوی دستگاه در اندروید ۱۲ انتظار می‌رود که این قابلیت به سایر مکان‌ها نیز راه پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *