اخبار داغ

هیچ‌کس در هیچ‌جای جهان از بایدن نمی‌ترسد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، لیندسی گراهام سناتور ارشد جمهوری‌خواه: برخلاف توصیه‌های ارتش ما داریم از افغانستان خارج می‌شویم در تلاش هستیم دوباره به برجام برگردیم و ایرانی‌ها در حال تهدید برای انجام غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم هستند. چینی‌ها در حال اعمال فشار به ما در مناطق مختلف آسیا هستند و مرزهای جنوبی آمریکا […]

اشتراک گذاری
31 فروردین 1400
119 بازدید
کد مطلب : 45779

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، لیندسی گراهام سناتور ارشد جمهوری‌خواه:

برخلاف توصیه‌های ارتش ما داریم از افغانستان خارج می‌شویم در تلاش هستیم دوباره به برجام برگردیم و ایرانی‌ها در حال تهدید برای انجام غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم هستند. چینی‌ها در حال اعمال فشار به ما در مناطق مختلف آسیا هستند و مرزهای جنوبی آمریکا کاملاً از کنترل خارج شده‌اند.

پوتین وقتی به این چیزها نگاه می‌کند، از نظر او دارد به یک دشمن ضعیف نگاه می‌کند. این ضعیف‌بودن‌ها به منزله حکم اعدام برای این مرد است زیرا هیچ‌کس در روسیه و جهان از بایدن نمی‌هراسد و این برای ما در داخل کشور خطرناک است.

«توافقات ابراهیم» یک دستاورد چشمگیر بود و در آن کشورهای عربی و اسرائیل دارند با هم همکاری می‌کنند و این ایالات متحده بود که راه را برای مقابله با دشمن مشترک به‌نام ایران باز کرد. من تا به حال این مقدار وخیم‌شدن وضعیت امنیت ملی‌مان را در چنین مدت کوتاهی ندیده‌ام. از چند جبهه آمریکا ضعیف‌تر و جهان به جای خطرناک‌تری تبدیل شده است. من بایدن و بلینکن را مقصر می‌دانم.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *