اخبار داغ

آمریکا تحریم ها علیه ایران را بر نخواهد داشت

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در گفت‌وگو با شبکه خبری فاکس نیوز: گفت‌وگوهای وین سازنده بوده است به این معنا که تلاش واقعی با پنج عضو دائمی شورای امنیت به علاوه آلمان از یک سو و ایران از سوی دیگر در حال انجام است تا همه مسائل مربوط […]

اشتراک گذاری
29 فروردین 1400
129 بازدید
کد مطلب : 45207

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در گفت‌وگو با شبکه خبری فاکس نیوز:

گفت‌وگوهای وین سازنده بوده است به این معنا که تلاش واقعی با پنج عضو دائمی شورای امنیت به علاوه آلمان از یک سو و ایران از سوی دیگر در حال انجام است تا همه مسائل مربوط به تحریم ها و مسائل هسته ای روی میز قرار گیرد.

بنابراین ما می‌توانیم در نتیجه توافق برای پیروی از مبنای پایبندی در برابر پایبندی به توافقنامه بازگردیم اما من قرار نیست در تلویزیون درباره این سوال که چگونه مساله پایبندی در برابر پایبندی اجرایی می‌شود، صحبت کنم.

آنچه که من خواهم گفت این است که ایالات متحده قرار نیست تحریم ها را لغو کند، مگر اینکه ما این اطمینان را داشته باشیم که ایران واقعا قصد دارد به تعهدات خود در توافقنامه عمل کند.

به این ترتیب، منجر به آن خواهد شد که “زمان شکست” برنامه هسته‌ای آن را گسترش می‌دهد، سطح غنی‌سازی و دامنه غنی‌سازی را در آن کشور کاهش می‌دهد.

تا زمانی که به همه این موارد اعتماد نکنیم، ایالات متحده قرار نیست هیچ امتیازی بدهد.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *