اخبار داغ

اجماع سخت اصولگرایان با کاندید نشدن ابراهیم رئیسی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علیرضا خجسته‌پور قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: الان گمانه زنی‌های بسیاری درباره حضور نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری در حال شکل گرفتن است. نکته مهم این است که حضور برخی از نامزدها در جریان اصولگرایی احتمالا باعث اجماع خواهد شد […]

اشتراک گذاری
26 فروردین 1400
69 بازدید
کد مطلب : 44301

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علیرضا خجسته‌پور قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت:

الان گمانه زنی‌های بسیاری درباره حضور نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری در حال شکل گرفتن است.

نکته مهم این است که حضور برخی از نامزدها در جریان اصولگرایی احتمالا باعث اجماع خواهد شد و حضور برخی دیگر احتمالا نمی‌تواند باعث این اجماع شود.

به احتمال بسیار زیاد حضور آقای رئیسی باعث اجماع تمام عیار اصولگرایان خواهد شد، اما در صورت عدم حضور او هم نامزدهای دیگری خود را برای انتخابات و عرصه‌های مختلف آماده کرده‌اند، نظیر آقای محمدباقر قالیباف، آقای محسن رضایی، سردار سعید محمد، سعید جلیلی، آقای ناظمی اردکانی و این یعنی تعداد نامزدهای بالقوه در انتخابات بسیار زیاد است.

ما امیدواریم که جریان اصولگرایی بر سر نامزدی که هم مقبول باشد و هم ویژگی‌های یک نامزد موفق را داشته باشد به اجماع برسد و بتواند در صدد اجماع در میان اصولگرایان گام بردارد و اگر هر کدام از این ویژگی‌ها نادیده گرفته شود، انتخاب نامزد اصلی اقدام بسیار دشواری خواهد بود.

ما امیدواریم که آقای رئیسی حضور پیدا کند و اجماع حاصل شود. اما واقعا اینکه اگر او وارد نشود چه کسی به میدان خواهد آمد باید گفت که چهره‌های خوب، پرتلاش و متعهد و متخصص در میان جریان اصولگرایی حضور دارند که به میدان خواهند آمد.

منبع:‌باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *