اخبار داغ

۷۰۰ طلبه از مدارس علمیه خواهران زنجان فارغ التحصیل شدند

زنجان-معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان گفت: تاکنون بیش از ۷۰۰ طلبه از مدارس علمیه خواهران استان فارغ التحصیل شدند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،  زینب صالحی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه بانوان حوزوی در تربیت فرزندان بسیار نقش دارند، گفت: در حال حاضر یک هزار و […]

اشتراک گذاری
24 فروردین 1400
114 بازدید
کد مطلب : 43867

زنجان-معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان گفت: تاکنون بیش از ۷۰۰ طلبه از مدارس علمیه خواهران استان فارغ التحصیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،  زینب صالحی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه بانوان حوزوی در تربیت فرزندان بسیار نقش دارند، گفت: در حال حاضر یک هزار و ۱۰ طلبه در مدارس و حوزه‌های علمیه خواهران این استان مشغول تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۷۰۰ طلبه از مدارس علمیه خواهران استان فارغ التحصیل شدند، افزود: برای سال جدید تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان ۱۸۰ نفر در مقطع سطح دو جذب می‌کنند.

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید در این حوزه‌ها در مقطع و سطح سه (کارشناسی ارشد) نیز ظرفیت پذیرش ۵۰ نفر وجود دارد، افزود: از سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، آموزش‌های مجازی جایگزین آموزش حضوری در حوزه‌های علمیه خواهران استان شده است.

صالحی تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از اساتید حوزه‌های خواهران در استان از دانش آموختگان همین مدارس هستند.

وی افزود: ثبت نام حوزه علمیه خواهران زنجان به دو صورت اینترنتی و حضوری تا ۳۱ اردیبهشت سال آینده در استان زنجان ادامه دارد و علاقه‌مندان برای حضور در آزمون سطح دو حوزه با مدرک دیپلم با سن ۴۰ سال به بالا و یا مدرک پایه هشتم و ۱۷ سال می‌توانند ثبت نام کنند که آزمون این مقطع ۲۵ تیر به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان تاکید کرد: پس از شیوع بیماری کرونا کانال و گروه‌های مختلف در شبکه‌های مجازی راه اندازی شده است.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *