اخبار داغ

آزادی زنان و مادران زندانی جرائم غیر عمد در اعیاد شعبانیه

رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: ۶۷ نفر از مادران و بانوان جرائم غیر عمد، همزمان با اعیاد شعبانیه و در پویش «مادر می‌آید» آزاد شدند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،  مینا بیابانی رئیس بسیج جامعه زنان در خصوص پویش جدید این سازمان برای آزادی مادران زندانی گفت: یکی از اقدامات اخیر بسیج جامعه زنان تلاش […]

اشتراک گذاری
24 فروردین 1400
139 بازدید
کد مطلب : 43861

رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: ۶۷ نفر از مادران و بانوان جرائم غیر عمد، همزمان با اعیاد شعبانیه و در پویش «مادر می‌آید» آزاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،  مینا بیابانی رئیس بسیج جامعه زنان در خصوص پویش جدید این سازمان برای آزادی مادران زندانی گفت: یکی از اقدامات اخیر بسیج جامعه زنان تلاش برای آزادی زنان و مادران زندانی جرایم غیرعمد بوده است. به همین منظور نیز پویش «مادر می‌آید» از چندین ماه پیش آغاز شد و همچنان نیز این پویش ادامه دارد.

بیابانی ابراز داشت: در این پویش سازمان بسیج با همکاری خیرین و مردم اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مالی و برای آزادی این دسته از بانوان اقدام می‌کند.

وی در خصوص اولویت بندی برای آزادی بانوان زندانی تصریح کرد: اولویت ما آزادی بانوان سرپرست خانوار، مادران و سپس زنان جرایم غیر عمد است تا بتوانیم با بازگشت این عزیزان به کانون خانواده موجب تحکیم بنیان این نهاد شویم.

رئیس بسیج جامعه زنان ابراز داشت: همزمان با اعیاد شعبانیه نیز موفق شدیم تعدادی از بانوان را آزاد کنیم این اقدام با کمک خیرین، مردم و بسیج جامعه زنان و با تسویه بدهی‌های این افراد انجام شد.

بیابانی تصریح کرد: در مرحله قبل ۶۸ مادر جرایم غیرعمد و جرایم مالی آزاد شدند و در اعیاد شعبانیه نیز شماری از این بانوان به کانون خانواده بازگشتند.

وی با بیان اینکه پویش مادر می‌آید همچنان ادامه دارد ابراز داشت: این دسته از بانوان زندانی افراد با آبرو و کسانی هستند که اغلب جرایم آنها مالی بوده و به دلیل مشکلات اقتصادی به زندان افتاده‌اند. به علاوه اغلب آنها که توسط بسیج جامعه زنان شناسایی شده‌اند، افراد مؤثر و مفیدی در جامعه بوده و برخی از آنان بانوان سرپرست خانوار و کارآفرینی بودند که به دلیل شرایط اقتصادی با مشکل مواجه شده و راهی زندان شده‌اند.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *