اخبار داغ

طلای المپیک حق کاراته ایران است/ مشکل بین‌المللی ما «داخلی» است!

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز، رئیس فدراسیون کاراته با تاکید بر اینکه مجموعه کاراته کشور حامی تیم ملی است تا برنامه‌های فدراسیون برای حضوری موفق در المپیک اجرایی شود گفت: کسب مدال طلا در المپیک حق کاراته ایران است.کاراته ایران طی شش سال گذشته عملکردی فوق العاده ای از خود به جای گذاشته و […]

اشتراک گذاری
21 فروردین 1400
68 بازدید
کد مطلب : 42665

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز، رئیس فدراسیون کاراته با تاکید بر اینکه مجموعه کاراته کشور حامی تیم ملی است تا برنامه‌های فدراسیون برای حضوری موفق در المپیک اجرایی شود گفت: کسب مدال طلا در المپیک حق کاراته ایران است.کاراته ایران طی شش سال گذشته عملکردی فوق العاده ای از خود به جای گذاشته و اکنون به عنوان یکی از قدرتهای این رشته خود را برای حضوری موفق در بازی‌های المپیک آماده می‌کند. رشته‌ای که پر بود از حاشیه‌های ریز و درشت، مدتهاست در فضایی آرام به دنبال خلق دستاوردهای بزرگ در این رشته پرطرفدار می‌باشد.

در واقع بزرگان این رشته بعد از سال‌ها به بلوغ فکری لازم رسیده‌اند که موفقیت کاراته، یعنی سربلندی همه اعضای خانواده پرجمعیت آن، از همین رو با حمایت از فدراسیون و تیم ملی شرایطی را فراهم کردند که اکنون تیم ملی با عنوان قهرمان سه دور جهان و پای روی تاتامی توکیو خواهد گذاشت.

نکته مهم اینکه استفاده از نظرات پیشکسوتان و صاحب نظران در پیشبرد اهداف فدراسیون نقش مهمی ایفا می‌کند. در واقع طباطبایی با بهره‌مندی از خرد جمعی اهالی و میدان دادن به جوان در حوزه‌های مختلف مدیریتی فدراسیون گام مؤثری در از بین بردن حاشیه‌ها و تحقق اهداف فدراسیون برداشته است. مهمتر آنکه برگزاری اردوهای منظم برای تیم‌های ملی با فراهم آوردن بهترین شرایط و امکانات باعث شده تا ملی پوشان بدون دغدغه به دنبال تمرین و کسب موفقیت باشند. موضوعی که رضایت خاطر ملی پوشان را در پی داشته است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *