اخبار داغ

غرضی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سیدمحمد غرضی دولتمرد سابق و عضو کابینه سازندگی برای انتخابات ۲۸ خرداد ریاست جمهوری اعلام نامزدی کرد. «سیدمحمد غرضی» گفت: ۸۰ سال است که سرباز انقلاب و مردم هستم  و «برای خودم مسمی (لقب و شناخته شدن) ندارم چون کسانی که مسمی دارند طلبکار می‌شوند.»   وزیر پیشین پست، تلگراف […]

اشتراک گذاری
17 فروردین 1400
79 بازدید
کد مطلب : 41323

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سیدمحمد غرضی دولتمرد سابق و عضو کابینه سازندگی برای انتخابات ۲۸ خرداد ریاست جمهوری اعلام نامزدی کرد.

«سیدمحمد غرضی» گفت:

۸۰ سال است که سرباز انقلاب و مردم هستم  و «برای خودم مسمی (لقب و شناخته شدن) ندارم چون کسانی که مسمی دارند طلبکار می‌شوند.»  

وزیر پیشین پست، تلگراف و تلفن : چپ و راست و مستقل و نه هیچ چیز دیگری برای من مسمی نمی‌شود و جزو بی‌نام و نشان‌ها هستم.

غرضی ۸۰ ساله که پیش از این دو بار دیگر نامزد ریاست جمهوری شده بود  درباره نامزدی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، گفت :

در ۴۰ سال اخیر در سنگرهای مختلف خدمت کرده‌ام و شیوه کار من مشخص است. بدون برنامه کاری از پیش نمی‌رود اما برنامه خود را نمی‌نویسم چون مردم فرصت خواندن  ندارند و به عملکرد افراد در گذشته رجوع می‌کنند.

همانطور که در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۹۶ با ارائه برنامه‌ای یک قرن گذشته را مرور کردم و گفتم که همه دولت‌های بعد از مشروطه طوری عمل کردند که از چشم مردم و نخبگان افتادند، برنامه من این است که به مردم بگویم که با این روش‌ها مخالفم و به سمتی می‌روم که حقوق عامه را بر حقوق خاصه ترجیح داده شود.

وزیر پیشین نفت در ادامه خود را بدهکار به انقلاب اسلامی معرفی کرد و خاطرنشان کرد:

نمی‌گویم بهترین بودم، اما خدماتم به مردم رسید و حقوق عامه را تامین کرد. به جای اینکه خط تلفن به مدیر کل بدهم به مردم و عادی تلفن دادم.

او درباره شرایط سنی‌اش و احتمال تاییدنشدنش از سوی شورای نگهبان، بیان کرد: 

چه طرح این مجلس درباره شرط سنی به انتخابات ۱۴۰۰ برسد یا نرسد، کار خودم را می‌کنم. اینکه عده‌ای برای ریاست جمهوری طرح بدهند و به قول مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی برای تن خود پیراهن بدوزند ارزش ندارد برای مردم اهمیتی ندارد

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *