اخبار داغ

برنامه کلاب هاوس در معرض فیلتر | آیا برنامه کلاب هاوس فیلتر می شود؟

دادستان کل کشور گفت که هنوز راجع به فیلترینگ کلاب هاوس تصمیم‌گیری نشده است.​ برنامه کلاب هاوس در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد.برنامه کلاب هاوس بیش از ۸ میلیون دانلود از اپ‌استور داشت و ارزش آن نزدیک به یک میلیارد دلار رسید. برنامه کلاب هاوس  فقط بر اساس ارسال صوت (مانند زمان که تماس صوتی در واتس […]

اشتراک گذاری
17 فروردین 1400
70 بازدید
کد مطلب : 41303

دادستان کل کشور گفت که هنوز راجع به فیلترینگ کلاب هاوس تصمیم‌گیری نشده است.​

برنامه کلاب هاوس در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد.برنامه کلاب هاوس بیش از ۸ میلیون دانلود از اپ‌استور داشت و ارزش آن نزدیک به یک میلیارد دلار رسید. برنامه کلاب هاوس  فقط بر اساس ارسال صوت (مانند زمان که تماس صوتی در واتس اپ برقرار میکنید) کار میکند.اگر کاربری دربرنامه کلاب هاوس به عنوان خرابکار در این برنامه شناخته شود نه تنها دیگر نا آخر عمر نمی‌تواند با آن شماره تلفن فرم ثبت نام پر کند بلکه کاربری که آن را هم تایید کرده هم جریمه می‌شود.آخرین خبرها درباره برنامه کلاب هاوس را در سایت خبرآزاد بخوانید.

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در آیین معارفه دادستان نظامی استان تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا رفع فیلتر یوتیوب برای برخی از افراد مانند دانشجویان و خبرنگاران را تایید می‌کنید یا خیر؟ گفت: بحث فیلترینگ و رفع فیلترینگ برای دستگاه‌ها را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه تصویب کرده‌ایم. البته این موضوع را چندین ماه است که تصویب کرده‌ایم، دستگاه‌ها حسب مورد هرکدام باید نیازهای خودشان را اعلام کنند تا بعداز اینکه نیازشان به کارگروه رسید در دبیرخانه کارهای لازم انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *