اخبار داغ

آغاز نام‌نویسی از داوطلبان پارلمان‌های محلی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، نخستین گام برای تشکیل دوره جدید پارلمان‌های محلی امروز(دوشنبه) در بیش از ۲ هزار و ۶۳۷ دهستان کشور، با آغاز نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری برداشته شد. براساس اعلام استانداران و فرمانداران نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی روستا و […]

اشتراک گذاری
16 فروردین 1400
115 بازدید
کد مطلب : 40840

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، نخستین گام برای تشکیل دوره جدید پارلمان‌های محلی امروز(دوشنبه) در بیش از ۲ هزار و ۶۳۷ دهستان کشور، با آغاز نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری برداشته شد.

براساس اعلام استانداران و فرمانداران نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری از ساعت هشت صبح امروز در سراسر کشور آغاز شده و تا ساعت ۱۸ یکشنبه ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

براساس اعلام ستاد انتخابات در استان‌ها، نام‌نویسی باید با شماره تلفنی (تلفن همراه) انجام شود که شخص داوطلب، مالک آن باشد.

سید احمد احمدی‌زاده رییس ستاد انتخابات استان فارس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از کارشناسان، افراد تحصیل کرده و فعالان حوزه مدیریت روستاها خواست برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری اقدام به نام‌نویسی کنند.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *