اخبار داغ

«میشه که بشه» از امشب روی آنتن شبکه نسیم

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه «میشه که بشه» در ساختار رئالیتی‌شو، تولید مشترک شبکه نسیم و دانشگاه صداوسیما به تهیه‌کنندگی بخش تولید دانشجویی دانشگاه صداوسیما (شعیب حسینی)، با طرحی از کامران سیف‌الله (مجری طرح) و کارگردانی سید عماد کریمی‌فرد است که از امشب شنبه ۱۴ فروردین ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن […]

اشتراک گذاری
14 فروردین 1400
33 بازدید
کد مطلب : 40090

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه «میشه که بشه» در ساختار رئالیتی‌شو، تولید مشترک شبکه نسیم و دانشگاه صداوسیما به تهیه‌کنندگی بخش تولید دانشجویی دانشگاه صداوسیما (شعیب حسینی)، با طرحی از کامران سیف‌الله (مجری طرح) و کارگردانی سید عماد کریمی‌فرد است که از امشب شنبه ۱۴ فروردین ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

در هر قسمت از برنامه «میشه که بشه» سه جوان به تجربه یک شغل مشغول می‌شوند که در مسیر این تجربیات اتفاقات و لحظات دیدنی خلق می‌شود.

فصل اول این برنامه در ۱۳ قسمت ۲۵ الی ۳۰ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است. «میشه که بشه» در حوزه تجربه‌گرایی مشاغل تولید شده است و در این ۱۳ قسمت مشاغلی چون شیشه‌شویی برج، چوپانی، زنبورداری، بدلکاری و … از جمله مشاغلی هستند که تجربه خواهند شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *