اخبار داغ

‏پاکدستی شخص و اطرافیانش

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، یکی از شاخص‌های جدی نامزدهای ‎انتخابات ۱۴۰۰ باید ‎پاکدستی و دوری از بنگاه‌های ثروت‌ و ابهامات و اتهامات مالی باشد. افرادی که خود یا خانواده یا اطرافیان یا مدیران‌شان از قبَل و رانت یا غفلت آنها به آلاف و الوف رسیدند لیاقت مسئولیت ندارند! بله؛ نمی‌شود گناه خانواده و […]

اشتراک گذاری
13 فروردین 1400
108 بازدید
کد مطلب : 39812

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، یکی از شاخص‌های جدی نامزدهای ‎انتخابات ۱۴۰۰ باید ‎پاکدستی و دوری از بنگاه‌های ثروت‌ و ابهامات و اتهامات مالی باشد.

افرادی که خود یا خانواده یا اطرافیان یا مدیران‌شان از قبَل و رانت یا غفلت آنها به آلاف و الوف رسیدند لیاقت مسئولیت ندارند!

بله؛ نمی‌شود گناه خانواده و اطرافیان را به حساب افراد نوشت مادامیکه علیه خطاهای خانواده و اطرافیان خود بایستند و برائت بجویند. ولی اگر پله‌ای برای سوءاستفاده خانواده و اطرافیان و زیردستان شد یا غفلت کرد و به واسطه غفلتش میلیاردها و چندهزار میلیاردتومان از بیت‌المال مسلمین به غارت رفت، دیگر لیاقت قرار گرفتن در مسئولیت‌ها را ندارد.

پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) می‌فرماید: “مردم را از دوستانشان بشناسید؛ زیرا انسان با کسى رفاقت مى کند که او را مى پسندد”.

داود مدرسی یان

“خیابان انقلاب”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *