اخبار داغ

حضور حداکثری در انتخابات اقتدار ملی را افزایش می دهد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری مازندران به شعار سال مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اگر امسال از مانع زدایی و پشتیبانی ها را مورد تاکید قرار دهیم یقینا موفقیت بیشتری در شعار سال خواهیم داشت. وی افزود: بررسی ها و گزارش […]

اشتراک گذاری
11 فروردین 1400
100 بازدید
کد مطلب : 39335

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری مازندران به شعار سال مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:

اگر امسال از مانع زدایی و پشتیبانی ها را مورد تاکید قرار دهیم یقینا موفقیت بیشتری در شعار سال خواهیم داشت.

وی افزود: بررسی ها و گزارش های مختلف نشان می دهد که مطالعات و بررسی های دقیقی از موانع و مشکلات تولیدی در استان صورت گرفته است و فقط باید برای بر طرف کردن این موانع به صورت عملیاتی وارد شویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:

موانع تولید بعضا حقوقی و قانونی هستند که نمایندگان مجلس باید ورود پیدا کنند. بعضی از موانع ها بخشنامه های پشت سرهم و دست و پاگیری هستند که دولت باید به آن توجه کند تا تولید کننده تکلیف خودش را بداند.

وی افزود : مجاری اداری برای تولید و سرمایه گذاری باید روان باشد که اکنون این فرایند در بخش هایی با مشکل مواجه است.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به انتخابات پیش رو بر لزوم  رعایت اخلاق انتخاباتی و تبلیغاتی توسط نامزدها تاکید کرد و گفت :

ایران قوی با ایستادگی مردم مقابل تحریم ها و فشار های اقتصادی به وجود آمده است و امیدواریم با حضور حداکثری در عرصه انتخابات ایرانی قوی تر را شاهد باشیم.

وی افزود: امروز به یک دولت جوان وانقلابی برای قوی شدن ایران نیازمندیم و هر چه حضور مردم در عرصه انتخابات بیشتر باشد ، اقتدار ملی بالاتر می رود.

منبع: ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *