اخبار داغ

۹ درصد داوطلبان شوراها زنان هستند

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: ۹ درصد داوطلبان ثبت نامی در شوراهای شهر در سه روز گذشته بانوان هستند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، بهروز ندایی در جریان بازدید از ستاد انتخابات اردبیل اظهار کرد: تا این لحظه بیش از ۱۰۵ نفر برای رقابت در ششمین دوره انتخابات شوراها به صورت قطعی ثبت […]

اشتراک گذاری
27 اسفند 1399
160 بازدید
کد مطلب : 36824

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: ۹ درصد داوطلبان ثبت نامی در شوراهای شهر در سه روز گذشته بانوان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، بهروز ندایی در جریان بازدید از ستاد انتخابات اردبیل اظهار کرد: تا این لحظه بیش از ۱۰۵ نفر برای رقابت در ششمین دوره انتخابات شوراها به صورت قطعی ثبت نام کرده و ثبت نام ۳۶ نفر به دلیل ناقص بودن مدارک در حال بررسی و تائید نهایی است.

وی خاطرنشان کرد: در دو روز گذشته به رغم تعطیلات رسمی ستاد انتخابات و ثبت نام از داوطلبان در جریان بوده و فعالیت داشته‌اند و این فرآیند تا ۲۶ اسفندماه در مناطق مختلف استان برای ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل افزود: امروز نیز به رغم تعطیلی و شرایط خاص آب و هوایی در استان تعداد ثبت نامی‌های اولیه ۳۲ نفر و نهایی شده نیز ۲۱ نفر است که با احتساب ۸۴ نفر ثبت نامی قطعی در دو روز اول مجموع ثبت‌نامی‌ها به ۱۰۵ نفر رسیده است.

ندایی رشد ۶ درصدی تعداد ثبت نامی‌ها را نسبت به دوره پنجم انتخابات شوراها یادآور شد و بیان کرد: بیش از ۶۰ درصد داوطلبان با مدرک لیسانس، ۴۰ درصد با مدرک فوق لیسانس و مابقی نیز با مدرک دکترا در ششمین دوره شوراهای شهر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: بیشترین ثبت‌نامی با ۴۵ نفر مربوط به شهر اردبیل است و شهرهای پارس‌آباد با ۱۴ ثبت نامی و مشگین‌شهر با ۱۱ نفر در رده‌های بعدی قرار دارند.

معاون سیاسی استاندار اردبیل تصریح کرد: بررسی کارشناسان ما نشان می‌دهد که عمده داوطلبان در هنگام ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایل، رایانه و پیشخوان‌های دولتی به دلیل بارگذاری ناقص مدارک با مشکلاتی روبرو هستند که انتظار می‌رود داوطلبان انتخابات شوراها تمامی مدارک خود را به درستی بارگذاری کنند.

ندایی عمده این مدارک را برگه عدم سوءپیشینه، کارت پایان خدمت، مدرک تحصیلی، مدرک ایثارگری و شناسنامه و کارت ملی اعلام کرد و گفت: اگر این مدارک ناقص باشند امکان بارگذاری سامانه به صورت کامل و تائید نهایی آن ممکن نخواهد بود.

منبع : womenrightful

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *