اخبار داغ

۹۰ درصد جایگاه های سی ان جی گلستان در مدار است

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: ۹۰ درصد جایگاه های سی ان جی گلستان در مدار است. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، علی طالبی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی خبری در خصوص صف های طولانی در جایگاه های سوخت اظهار کرد: با توجه به برودت هوا که از روز شنبه در سطح استان و کشور حاکم اتفاق […]

اشتراک گذاری
26 اسفند 1399
83 بازدید
کد مطلب : 36501

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: ۹۰ درصد جایگاه های سی ان جی گلستان در مدار است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، علی طالبی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی خبری در خصوص صف های طولانی در جایگاه های سوخت اظهار کرد: با توجه به برودت هوا که از روز شنبه در سطح استان و کشور حاکم اتفاق افتاد این امر سبب افزایش مصرف گاز طبیعی و کاهش فشار خطوط انتقال گاز به استان شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه گلستان در انتهای خطوط گازرسانی واقع شده بنابراین بیشتر این مسئله را لمس کرد و تلاش پالایشگاه عسلویه و استان های مجاور مانند خراسان شمالی و رضوی بر این بود که شرایط گاز گلستان مطلوب شود.

طالبی بیان کرد: از بعدازظهر شنبه محدودیت در برخی از واحدها تولیدی ایجاد شد اما شبکه خانگی پایدار ماند و مشکل خاصی نداشتیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: هم اکنون هم گاز هیچ سی ان جی در استان قطع نشده ولی به دلیل اینکه ورودی گاز طبیعی به سی ان جی ها مستلزم فشار خاصی است، گاز برخی از جایگاه ها که مشکل فنی داشتند، قطع شد.

وی توضیح داد: در جایگاه هایی با کمپرسورهای فشار ضعیف، مشکلی نداشتیم و از شنبه در مدار بودند ولی کمپرسورهای فشار قوی که از فشار استاندارد (۱۵۰ پی اس آی) بالاتر هستند و از نظر فنی مشکل دارند، گاز آنها قطع شد.

طالبی بیان کرد: هم اکنون ۹۰ درصد سی ان جی های استان در مدار بوده و بقیه هم باید سیستم فنی خود را درست کنند.

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *