اخبار داغ

مصرف گاز افزایش یافت/ محدودیت در تامین سوخت نیروگاه‌های شمالی

شرکت توانیر به دنبال کاهش دمای هوا و افزایش مصرف انرژی در مناطق شمالی کشور که باعث ایجاد محدودیت در تامین سوخت نیروگاه‌های این مناطق شده است، اطلاعیه‌ای فوری صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از شرکت توانیر، در اطلاعیه توانیر آمده است: به دلیل کاهش مصرف انرژی با توجه به پایداری هوای سرد […]

اشتراک گذاری
26 اسفند 1399
101 بازدید
کد مطلب : 36505

شرکت توانیر به دنبال کاهش دمای هوا و افزایش مصرف انرژی در مناطق شمالی کشور که باعث ایجاد محدودیت در تامین سوخت نیروگاه‌های این مناطق شده است، اطلاعیه‌ای فوری صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از شرکت توانیر، در اطلاعیه توانیر آمده است: به دلیل کاهش مصرف انرژی با توجه به پایداری هوای سرد در بخش شمالی کشور و افزایش مصرف گاز به ویژه در بخش خانگی و تجاری، محدودیت جدی در تأمین سوخت نیروگاه‌های منطقه ایجاد شده که به تبع آن محدودیت‌هایی در تأمین برق هموطنان به وجود آمده است که محض برطرف شدن محدودیت سوخت نیروگاه‌ها، برق مشترکان به صورت پایدار تأمین می‌شود.

بنابراین از تمامی هموطنان گرانقدر درخواست می‌شود با کاهش مصرف برق و گاز، پرسنل صنعت برق را در استمرار تأمین انرژی به ویژه در مناطق سردسیر کشور یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *