اخبار داغ

کره شمالی به دولت بایدن برای مذاکره پاسخی نداد

به گزارش پاییگاه خبری تجهیز نیوز، خبرگزاری رویترز گزارش داد، به رغم تلاش های متعدد دولت بایدن برای برقراری ارتباط و مذاکره با کره شمالی، اما پیونگ یانگ تاکنون هیچ پاسخی به آنان نداده است. یک مقام ارشد دولت بایدن به رویترز گفت که تلاش هایی برای برقراری ارتباط با دولت کره شمالی از طریق […]

اشتراک گذاری
24 اسفند 1399
116 بازدید
کد مطلب : 35623

به گزارش پاییگاه خبری تجهیز نیوز، خبرگزاری رویترز گزارش داد، به رغم تلاش های متعدد دولت بایدن برای برقراری ارتباط و مذاکره با کره شمالی، اما پیونگ یانگ تاکنون هیچ پاسخی به آنان نداده است.

یک مقام ارشد دولت بایدن به رویترز گفت که تلاش هایی برای برقراری ارتباط با دولت کره شمالی از طریق چندین کانال از اواسط فوریه (بهمن) از جمله در نیویورک انجام شده است اما تا به امروز هیچ پاسخی از پیونگ یانگ دریافت نکرده ایم.

این مقام دولت بایدن افزود، به نظر می رسد بیش از یک سال هیچ گفت و گوی فعالی بین ایالات متحده و کره شمالی از جمله در ماه‌های پایانی دولت ترامپ به رغم تلاش های متعدد ایالات متحده در آن زمان برای تعامل وجود نداشته است.

به نوشته رویترز، دولت بایدن تاکنون در توصیف رویکرد خود در قبال کره شمالی محتاط بوده و گفته است که پس از تعامل بی سابقه دونالد ترامپ با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در حال بررسی یک سیاست جامع است.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *