اخبار داغ

در برنامه پایان ناباروری:تابوزدایی از ناباروری در برنامه تلویزیونی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در برنامه تلویزیونی «پایان ناباروری» به موضوعی نو و متفاوت پرداخته شد. یکی از زوج‌های نابارور که در مرکز ابن سینا تحت درمان قرار گرفته و اکنون صاحب دو فرزند سالم‌ هستند، در برنامه تلویزیونی حضور می‌یابند و درباره تجربه‌های خود، مسیر پر فراز و فرود درمان ناباروری و […]

اشتراک گذاری
24 اسفند 1399
64 بازدید
کد مطلب : 35674

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در برنامه تلویزیونی «پایان ناباروری» به موضوعی نو و متفاوت پرداخته شد.

یکی از زوج‌های نابارور که در مرکز ابن سینا تحت درمان قرار گرفته و اکنون صاحب دو فرزند سالم‌ هستند، در برنامه تلویزیونی حضور می‌یابند و درباره تجربه‌های خود، مسیر پر فراز و فرود درمان ناباروری و مشکلات و دغدغه‌های زوج‌های نابارور گفتگو می‌کنند.

متأسفانه ناباروری همچنان در فرهنگ ما تابو محسوب می‌شود و زوج‌های نابارور، حتی آنهایی که توانسته‌اند به کمک روش‌های درمان ناباروری صاحب فرزند شوند، هیچ تمایلی ندارند که در این خصوص صحبت کنند و اطرافیانشان را در جریان مشکلات خود قرار دهند. زیرا تابو بودن ناباروری آثار سو اجتماعی و روانی متعددی بر زوج‌های نابارور دارد و فشار مضاعفی بر ایشان تحمیل می‌کند.

ابتکار برنامه تلویزیونی پایان ناباروری در دعوت از یک زوج نابارور و همچنین، شجاعت این زوج در پذیرش این گفت‌وگو می‌تواند گامی بزرگ در زدودن تابو و برچسب ناباروری شود و با افزایش آگاهی عمومی، رفته‌رفته فضای حمایتی از زوج‌های نابارور در جامعه شکل بگیرد.

برنامه تلویزیونی پایان ناباروری، شنبه‌ ها ساعت ۱۹ به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *