اخبار داغ

دکتر آرمان شیرمردی عضو هیت مدیره جمعیت هلال احمر خوزستان؛اهمال ورسالت ناتمام جمعیت هلال احمر کشور و متولیان بهداشت در برابر جولان بی امان کرونا در خوزستان

هشدارهشدار❗ اهمال ورسالت ناتمام جمعیت هلال احمر کشور و متولیان بهداشت در برابر جولان بی امان کرونا در خوزستان… سیدآرمان شیرمردی(عضو هئیت مدیره جمعیت هلال احمرخوزستان) استان خوزستان از سوی وزیر محترم کشور در دوازدهم اسفند ماه به عنوان وضعیت ویژه از لحاظ اپیدمی ویروس کرونا و شرایط حاد بیماری در سطح استان اعلام شد.اوضاع […]

اشتراک گذاری
19 اسفند 1399
91 بازدید
کد مطلب : 34542

هشدارهشدار❗

اهمال ورسالت ناتمام جمعیت هلال احمر کشور و متولیان بهداشت در برابر جولان بی امان کرونا در خوزستان…

سیدآرمان شیرمردی(عضو هئیت مدیره جمعیت هلال احمرخوزستان)

استان خوزستان از سوی وزیر محترم کشور در دوازدهم اسفند ماه به عنوان وضعیت ویژه از لحاظ اپیدمی ویروس کرونا و شرایط حاد بیماری در سطح استان اعلام شد.
اوضاع اسفناک شیوع ویروس منحوس کرونا و گرفتاری تعداد کثیری از هم استانی ها به این بیماری و آمار نگران کننده از درگذشتگان در استان و نیز فشار جان فرسا بر کادر درمان استان هر لحظه بر بحران می افزاید و وضعیت استان خوزستان را تا سر حد انفجار به پیش میبرد.
بااعلام حالت وضعیت ویژه برای استان انتظار آن بود که طبق مصوبات ستاد ملی کرونا باید امکانات کل کشور و استان های دیگر برای مقابله با بیماری به سوی استان خوزستان گسیل می شد لیکن تاکنون هیچ نشانه ای ازاین کمک ها و اقدامات در سطح استان بصورت ملموس دیده نمی شود .تعلل مسئولین امر در سطوح مختلف برای نجات استان از این وضعیت بغرنج جایی بسی شگفتی و حیرت آور است .براستی باید چه بلایی برسر مردمان این سرزمین فرو آید تا خیلی از مسئولین از خواب زمستانی خویش بیدار شوند؟
صدای زجر و درد مردم درمانده و خستگی های کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت مردم چرا گوش هیچ مسئولی را نمی خراشد و وجدان را بیدار نمی کند و دستی را به مدد و یاری نمی رساند؟
دستگاهها وارگانهای امدادی از جمله هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که هم دارای امکانات متعدد و هم دارای تخصص های لازم برای مقابله با بحران ها درشرایط خاص هستند چرا هیچ اقدام قابل مشاهده و ملموسی برای بهتر شدن اوضاع خوزستان نمی کنند اگرسیل و زلزله امداد می طلبد،بحران ویروس کرونا که به مراتب سهمگین تر و مهلک تر است لازمه ی همیاری مساعی بیشتری از سوی ارگانهای دارای امکانات و نیروهای متخصص از جمله آن هلال احمر را طلب می نماید.
انتظار میرود تمامی دستگاها و ارگانهای امدادی کشور بویژه جمعیت هلال احمرکشور در سطحی وسیع اقداماتی عاجل برای قطع زنجیری انتقال ویروس و همچنین یاری رسانیدن به کادر درمان استان و بهبود وضعیت بیمارستان های درگیر بیماری همکاری و مساعدت های لازم را با تمامی نیرو و توان خود به عمل آورند.

امروز مردمان خوزستان بسان تمامی تاریخ و سرگذشت پر از رنج و درد خود با دشمنی دیگر
و از نوعی دیگردرحال نبرد برای زندگی و ادامه ی حیات هستن و این مردمان نشسته اند به نظاره ومنتظر همت عالی وغیرت مردانی که بسوی آنها بشتابند و یاری دگر و درمانگر دردها و رنج های آنها باشند و از آلام آنها بکاهند.

امید است تمامی مسئولان به مر قانون و حسب وظیفه شرعی و ذاتی خویش برای رهایی خوزستان عزیز ازاین وضعیت بغرنج همت گمارده و تمام مساعی خویش را برای رفع بلا از مردمان رنج دیده آن بکارگیرند.

در پایان از زحمات و جانفشانی های کادر درمان استان خوزستان تشکر و سپاسی از ته جان مینمایم و از خداوند منان برای آنها پاداشی عظیم و عاقبت بخیری مسئلت دارم.

در پایان خودم و دیگران را به این فرمایش امام معصوم جلب می کنم.

امام موسی کاظم علیه السلام:
إِنَّ لِلّهِ عِبادا فِی الْاَرْضِ یَسْعَوْنَ فِی حَوائِجِ النّاسِ هُمُ الْآمِنُونَ یَوْمَ الْقِیامَهِ وَ مَنْ أدْخَلَ عَلی مُؤْمِنٍ سُرورا فَرَّحَ اللّه ُ قَلْبَهُ یَوْمَ الْقِیامَهِ
خداوند متعال در زمین بندگانی دارد که در راه برطرف کردن نیازهای مردم گام برمی دارندچنین افرادی در روز قیامت در پناه خداوند هستند و بدانید هرکس مؤمنی را شاد کند، خداوند، قلب او را در روز قیامت شاد می کند.
امیدوارم همگان به رسالت خود عمل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *