اخبار داغ

تخریب ۲ واحد مسکونی در کرمان بر اثر نشت گاز

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مهدی پورامینایی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انفجار یک مجتمع مسکونی در شهرک شهید مطهری، بلافاصله ماموران انتظامی و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند. وی عنوان کرد: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد، […]

اشتراک گذاری
19 اسفند 1399
123 بازدید
کد مطلب : 34401

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مهدی پورامینایی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انفجار یک مجتمع مسکونی در شهرک شهید مطهری، بلافاصله ماموران انتظامی و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی عنوان کرد: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد، یک واحد مسکونی بر اثر انفجار ناشی از نشتی گاز شهری از شیلنگ بخاری یک منزل تخریب و چهار منزل دیگر و دو دستگاه خودروی پراید نیز خسارت دیده‌اند.

 سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه در این حادثه دو نفر از ساکنین مجتمع و یک نفر دیگر از ساکنین مجتمع همجوار مجروح شده‌اند، خاطرنشان کرد: این حادثه در مجتمع مسکونی سجادیه واقع در بلوار کرامت شهرک شهید مطهری کرمان رخ داده است.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *