اخبار داغ

طرح‌ها و پیشنهادهای صنعت نفت در نشست شورای اقتصاد تصویب شد

بعضی از ‌طرح‌ها و پیشنهادهای وزارت نفت در نشست روز دوشنبه (۱۸ اسفندماه) شورای اقتصاد تصویب شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، در نشست امروز (دوشنبه، ۱۸ اسفندماه) شورای اقتصاد که به ریاست اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد با تعدادی از طرح‌ها و پیشنهادهای وزارت نفت موافقت شد. طرح توسعه و […]

اشتراک گذاری
18 اسفند 1399
68 بازدید
کد مطلب : 34062

بعضی از ‌طرح‌ها و پیشنهادهای وزارت نفت در نشست روز دوشنبه (۱۸ اسفندماه) شورای اقتصاد تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، در نشست امروز (دوشنبه، ۱۸ اسفندماه) شورای اقتصاد که به ریاست اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد با تعدادی از طرح‌ها و پیشنهادهای وزارت نفت موافقت شد.

طرح توسعه و بهره‌برداری از میدان نفتی مشترک یاران با سرمایه‌گذاری ۴۱۱ میلیون دلار، طرح توسعه، بهبود بازیافت، افزایش تولید و بهره‌برداری میدان‌های نفتی پارسی و پرنج، اصلاح مصوبه شورای اقتصاد درباره طرح توسعه حمل‌ونقل مسافر با قطار شهری در تهران و هشت کلان‌شهر، اصلاح مصوبه شورای اقتصاد درباره سرمایه‌گذاری از محل منابع داخلی برای ساخت مجموعه تلمبه‌خانه‌ها و پایانه‌های آبادان – ماهشهر و اصلاح مصوبه شورای اقتصاد برای سرمایه‌گذاری از محل منابع داخلی برای حفظ ظرفیت و بهبود عملیات شرکت پالایش نفت آبادان از جمله این طرح‌هاست.

منبع:شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *