اخبار داغ

جنگل حاشیه رودارس درپارس اباددچارحریق شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،بخشی از جنگل حاشیه رود مرزی ارس در پارس‌آباد مغان از دیروز آتش گرفته و به گفته شاهدان عینی این آتش حوالی ساعت ۱۸ آغاز شده است. به دلیل وزش شدید باد آتش به سرعت پخش شد و منطقه نسبتا وسیعی را فرا گرفت؛ آتش در جنگل‌های سمت جمهوری آذربایجان […]

اشتراک گذاری
18 اسفند 1399
86 بازدید
کد مطلب : 33852

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،بخشی از جنگل حاشیه رود مرزی ارس در پارس‌آباد مغان از دیروز آتش گرفته و به گفته شاهدان عینی این آتش حوالی ساعت ۱۸ آغاز شده است.

به دلیل وزش شدید باد آتش به سرعت پخش شد و منطقه نسبتا وسیعی را فرا گرفت؛ آتش در جنگل‌های سمت جمهوری آذربایجان شدید تر و وسیعتر بود.

نیروهای امدادی و آتش نشانی و اعضای کمیته بحران شهرستان بحران بلا فاصله پس از اطلاع از آتش سوزی در محل حاضر شدند و به اطفاء حریق پرداختند.

آتش در جنگل سمت ایران و پارس‌آباد بعد از ۳ ساعت تلاش نیروهای آتش‌نشانی خاموش شد اما طرف جمهوری آذربایجان خاموش کردن آتش ساعت ها طول کشید.

به گفته فرماندار پارس‌آباد علت آتش سوزی مشخص نیست و در دست بررسی است؛‌البته جنگل‌های حاشیه رود ارس هر از گاهی دچار حریق می‌شود و آخرین بار فروردین ماه امسال این جنگل آتش گرفته بود.

منبع؛تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *