اخبار داغ

بستری۱۶۳بیمارجدید مبتلابه کرونادربیمارستان های اردبیل

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، اردبیل – طبق آمار منتشر شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در هفته ای گذشت ۱۶۳ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان اردبیل بستری و ۵ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. بیان اینکه بزرگترین نگرانی کادر درمان استان اردبیل افزایش میزان بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی […]

اشتراک گذاری
16 اسفند 1399
153 بازدید
کد مطلب : 33210

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، اردبیل – طبق آمار منتشر شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در هفته ای گذشت ۱۶۳ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان اردبیل بستری و ۵ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

بیان اینکه بزرگترین نگرانی کادر درمان استان اردبیل افزایش میزان بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی در ایام تعطیلات نوروز است، اظهار کرد: متأسفانه این روزها با افزایش تردد در معابر عمومی شهر و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی روبرو هستیم و مردم خطر بالای بیماری کرونارا در ایام پایانی سال به فراموشی سپرده اند.

وی هر گونه ساده انگاری و یا عدم رعایت محدودیت‌ها را سر آغاز جدیدی در بیماری کرونا عنوان کرد و افزود: پایین بودن آمار فوتی کرونا و یا بستری‌های استان در هفته‌ای که گذشت به معنای پایان بیماری کرونا و یا ایمنی مردم نیست و در صورت افزایش تردد و یا دید و بازدیدهای نوروزی، بهاری سخت و غم انگیز در انتظار ماست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به اینکه توصیه ستاد ملی کرونا عدم انجام سفرهای نوروزی و تداوم اعمال فاصله گذاری‌های اجتماعی همانند عید سال گذشته است بیان کرد: سال گذشته با همکاری اصناف و مردم استان شاهد کنترل بیماری در روزهای ابتدایی شیوع کرونا بودیم به طوری که تردد در محورهای مواصلاتی به طور قابل توجهی کاهش یافت و محدودیت‌ها نیز رعایت شد.

منبع؛ مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *