اخبار داغ

لشکر توئیتری سعودی برای تبرئه «بن سلمان» در فضای مجازی متلاشی شد

شرکت توئیتر هزاران حساب کاربری جعلی که تلاش می کردند وجهه ولیعهد عربستان در پرونده ترور جمال خاشقجی را بهبود بخشند شناسایی کرده و آنها را بست. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که شرکت توئیتر هزاران حساب کاربری جعلی را که در حمایت از عربستان سعودی بعد از انتشار […]

اشتراک گذاری
14 اسفند 1399
141 بازدید
کد مطلب : 33023

شرکت توئیتر هزاران حساب کاربری جعلی که تلاش می کردند وجهه ولیعهد عربستان در پرونده ترور جمال خاشقجی را بهبود بخشند شناسایی کرده و آنها را بست.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که شرکت توئیتر هزاران حساب کاربری جعلی را که در حمایت از عربستان سعودی بعد از انتشار گزارش ترور جمال خاشقجی به وجود آمده بود شناسایی کرد.

بر اساس این گزارش، شرکت توئیتر حساب‌های کاربری مذکور را که مقر آنها در عربستان بوده، بست.

این حساب‌ها بعد از انتشار گزارش آمریکا در خصوص دست داشتن محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در ترور جمال خاشقجی ایجاد شدند تا با انتشار پست‌های توئیتری از وی در فضای مجازی حمایت کنند.

در پست‌های این حساب تلاش شده بود این‌طور جلوه داده شود که نتایج گزارش آمریکایی مذکور اشتباه است.

در اکثر پست‌های منتشر شده از سوی این حساب‌های جعلی که به زبان‌های عربی و انگلیسی صورت گرفته بود، این جمله ذکر شده است: پرونده خاشقجی عملاً بسته شده است و عاملان آن در زندان به سر می‌برند.

چند روز قبل نیز «عبدالله المعلمی» نماینده دائم عربستان در سازمان ملل به گزارش اطلاعاتی اخیر آمریکا واکنش خشم آلودی نشان داد. وی مدعی شد که این گزارش هیچ مدرک مستدلی را در خصوص اتهامات وارده ارائه نمی‌دهد.

المعلمی گفت که این گزارش بر پایه فرضیات بنا شده و اتهامات را اثبات نمی‌کند. وی ادعا کرد: محمد بن سلمان ولیعهد عربستان با شجاعت مسئولیت اخلاقی خود را پذیرفت و متهمان را به دست عدالت سپرد و پرونده مذکور بسته شد.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *