اخبار داغ

رشد چشمگیر رسیدگی پرونده‌ها در هیات عمومی دیوان عدالت اداری

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، بررسی عملکرد مقایسه‌ای در ماه‌های اخیر هیأت عمومی دیوان عدالت اداری حاکی از آن است که در ماه گذشته تعداد ۱۸۵ پرونده به هیأت عمومی وارد شده است و ۲۹۵ مورد مختومه شده است که این نشان از رشد ۶۳ درصدی در آمار پرونده‌های مختومه در هیأت عمومی دارد. […]

اشتراک گذاری
12 اسفند 1399
39 بازدید
کد مطلب : 31767

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، بررسی عملکرد مقایسه‌ای در ماه‌های اخیر هیأت عمومی دیوان عدالت اداری حاکی از آن است که در ماه گذشته تعداد ۱۸۵ پرونده به هیأت عمومی وارد شده است و ۲۹۵ مورد مختومه شده است که این نشان از رشد ۶۳ درصدی در آمار پرونده‌های مختومه در هیأت عمومی دارد.

با بررسی آمارهای ارائه شده از سوی اداره کل آمار دیوان عدالت اداری، در ماه گذشته تعداد ۷۲ رأی به ابطال، ۲۱ رأی وحدت رویه و ۱۸ رأی به عدم ابطال در صحن هیأت عمومی صادر شده است.

به منظور تحقق سیاست‌های قوه قضائیه در راستای رفع اطاله در رسیدگی به پرونده‌ها، رئیس دیوان عدالت اداری از آذر ماه سال جاری جلسات هیأت عمومی را با هدف رفع اطاله پرونده‌ها از یک روز در هفته، به هفته‌ای دو روز افزایش داد و همچنین به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی جلسات هیأت عمومی در چند ماه گذشته به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *