اخبار داغ

ضرورت توجه به ملاحظات پدافندغیرعامل در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام گفت: سرمایه گذاری ۶.۸ دولت تدبیر و امید در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی ضرورت توجه به ملاحظات پدافندغیرعامل را دو چندان کرده است.

اشتراک گذاری
12 اسفند 1399
48 بازدید
کد مطلب : 32362

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام گفت: سرمایه گذاری ۶.۸ دولت تدبیر و امید در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی ضرورت توجه به ملاحظات پدافندغیرعامل را دو چندان کرده است.

«آیت قیصربیگی» در نشست قرارگاه شیمیایی استان بر اهمیت و نقش این قرارگاه تاکید و اظهار کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان ایلام سرمایه گذاری عظیمی انجام داده و سرمایه گذاری ۶.۸ دولت تدبیر و امید در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی ضرورت توجه به ملاحظات پدافندغیرعامل را دو چندان کرده است.
وی از تشکیل تیم واکنش سریع ذیل قرارگاه شیمیایی خبر داد و تصریح کرد: ازآنجا که حوادث و رخدادهای شیمیایی نیازمند ورود سریع و به موقع است تشکیل تیم واکنش سریع ذیل قرارگاه شیمیایی استان با حضور کارشناسان و متخصصان امر اصلی ضروری است.
مدیرکل پدافندغیرعامل استان بر مسئولیت پذیری مدیران در حوزه پدافند غیرعامل تاکید کرد و گفت: قطعاً در صورت بی توجهی به ملاحظات پدافند غیرعامل در حوزه کاری مدیران، بی تعارف و بدون ملاحظه با آنان برخورد خواهد شد.
قیصربیگی در ادامه از بازدیدهای دوره ای حوزه پدافند غیر عامل خبر داد و گفت: این بازدید ها در راستای پایش و بررسی ملاحظات پدافند غیر عامل صورت می گیرد و لازم است همه دستگاه ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
وی ضمن تشکر از ارگان ها، نهادها و دستگاه هایی که نسبت به ملاحظات پدافند غیرعامل توجه و اهتمام لازم را داشته اند، گفت: بنا داریم به موازات ادارات استان، نقش و جایگاه پدافند غیرعامل را در بین مردم و جامعه تبیین نمائیم که در این راستا نیازمند همکاری و همراهی جامعه هدف دستگاه های مرتبط هستیم.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *