اخبار داغ

گشایش ۲ کارگاه تبدیل ناوگان سی‌ان‌جی در منطقه چالوس

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز ، مسئول سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: همسو با اجرای دستورعمل اتحادیه سوخت‌های جایگزین، دو کارگاه تبدیل ناوگان سی‌ان‌جی در سطح منطقه چالوس گشایش یافت. بهروز شیرچی در این باره گفت: با افتتاح این دو کارگاه تبدیل در شهرستان نوشهر و محمودآباد، شمار کارگاه‌های تبدیل ناوگان […]

اشتراک گذاری
10 اسفند 1399
74 بازدید
کد مطلب : 31256

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز ، مسئول سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: همسو با اجرای دستورعمل اتحادیه سوخت‌های جایگزین، دو کارگاه تبدیل ناوگان سی‌ان‌جی در سطح منطقه چالوس گشایش یافت.

بهروز شیرچی در این باره گفت: با افتتاح این دو کارگاه تبدیل در شهرستان نوشهر و محمودآباد، شمار کارگاه‌های تبدیل ناوگان سی‌ان‌جی و خدمات خودرویی سی‌ان‌جی در منطقه چالوس به پنج کارگاه مجاز رسید.

وی افزود: کارگاه جدید محمودآباد در فضای تقریبی ۴۰۰ متر و با هزینه نزدیک به ۴ میلیارد ریال و کارگاه نوشهر در فضای تقریبی ۳۰۰ متر و با هزینه ۵ میلیارد ریالی آغاز به‌کار کرده است.

مسئول سی‌ان‌جی منطقه چالوس اظهار کرد: پنج کارگاه تبدیل سی‌ان‌جی در غرب استان مازندران همگی دارای مجوز از اداره صمت هستند که از این تعداد سه کارگاه در محمودآباد، یک کارگاه در چالوس و یک کارگاه نیز در نوشهر است.

منبع :شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *