اخبار داغ

مشگین‌شهر به حال آماده‌باش در آمد

مشگین شهر – فرماندار مشگین‌شهر گفت: با مشاهده علائم مثبت از بیماری کرونای انگلیسی در شهرستان اهر، ما در مشگین‌شهر برای گروه‌ها و اکیپ‌های پیشگیرانه آماده باش اعلام کردیم. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، اکبر صمدی عصر شنبه در جلسه کمیته پیشگیری از بیماری کرونا در مشگین‌شهر اظهار کرد: گزارش‌های رسیده از مشگین‌شهر حکایت از ثبت اولین مورد ابتلاء […]

اشتراک گذاری
10 اسفند 1399
129 بازدید
کد مطلب : 31383

مشگین شهر – فرماندار مشگین‌شهر گفت: با مشاهده علائم مثبت از بیماری کرونای انگلیسی در شهرستان اهر، ما در مشگین‌شهر برای گروه‌ها و اکیپ‌های پیشگیرانه آماده باش اعلام کردیم.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، اکبر صمدی عصر شنبه در جلسه کمیته پیشگیری از بیماری کرونا در مشگین‌شهر اظهار کرد: گزارش‌های رسیده از مشگین‌شهر حکایت از ثبت اولین مورد ابتلاء به کرونای انگلیسی در این شهرستان دارد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی بر ممانعت و جلوگیری از ورود مسافران به مشگین‌شهر از سمت غربی داریم.

وی تصریح کرد: قرار شده در ورودی غربی از مشگین‌شهر از سمت اهر غربالگری تمامی رانندگان و مسافران انجام شود تا در صورت مشاهده موارد مشکوک نسبت به اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از شیوع آن تدبیری درست بیندیشیم.

فرماندار مشگین‌شهر گفت: ما تمام اکیپ‌های حوزه بهداشت و درمان و بسیج و سپاه را در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی فراخوان دادیم تا در این ایام پایانی سال به حالت آماده‌باش درآیند تا مبادا بیماری کرونای انگلیسی در مشگین‌شهر نیز شیوع پیدا کند.

صمدی افزود: در کنار گرفتن تست کرونا از افرادی که از سمت اهر به مشگین‌شهر وارد می‌شوند، سعی کردیم تا با توجه به شلوغی بازار از اصناف و بازاریان بخواهیم تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: متأسفانه در حال حاضر استفاده از ماسک در بین بازاریان و اصناف به شدت پایین آمده و ما از عادی‌انگاری این ویروس که به مرحله خطرناک و جهش یافته رسیده، ترس و واهمه داریم و امیدواریم با احساس مسئولیت بیشتر همشهریان شاهد کنترل این بیماری در ایام عید باشیم.

صمدی اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه علائم بیماری کرونای جهش یافته در این شهرستان، کنترل‌ها تشدید شده و احتمال تعطیلی و محدودیت فعالیت برخی از مراکز نیز در این روزهای پایانی سال وجود دارد.

فرماندار مشگین‌شهر بیان کرد: تنها راه مقابله با این شرایط خطرناک رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم است که امیدواریم همشهریان مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *