اخبار داغ

مدیریت آب با احداث سازه‌های بزرگ در مرحله بعد از مدیریت تقاضا قرار می‌گیرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، وزیر نیرو گفت: امروز برای ما روشن است که مدیریت تامین آب با احداث سازه‌های بزرگ تامین و انتقال در مرحله بعد ازمدیریت تقاضای آب در حوضه‌های آبریز قرار می‌گیرد. رضا اردکانیان، وزیر نیرو در پیام تصویری به مراسم افتتاحیه همایش و نمایشگاه سد و تونل ایران با […]

اشتراک گذاری
05 اسفند 1399
99 بازدید
کد مطلب : 29573

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، وزیر نیرو گفت: امروز برای ما روشن است که مدیریت تامین آب با احداث سازه‌های بزرگ تامین و انتقال در مرحله بعد ازمدیریت تقاضای آب در حوضه‌های آبریز قرار می‌گیرد.

رضا اردکانیان، وزیر نیرو در پیام تصویری به مراسم افتتاحیه همایش و نمایشگاه سد و تونل ایران با بیان اینکه تغییر در رویکردها در راستای توجه همه جانبه به موضوعات مهمی مانند احداث سازه‌های بزرگ آبی و سامانه‌های انتقال است، گفت: شاهد سمت‌گیری موضوع همایش‌ها از سازه‌ای به مولفه‌های مدیریتی با تکیه بر رویکرد میان رشته‌ای هستیم.

وی ادامه داد: اگر در این دوره به موضوعات مطرح شده و مقالات ارائه شده توجه کنیم، سمت‌گیری موضوعی این همایش را از سازه‌ای به مولفه‌های مدیریتی با تکیه بر رویکرد میان رشته‌ای شاهد خواهیم بود. این نشانه تحول و تغییر در رویکردها در راستای توجه همه جانبه به موضوعات مهمی مانند احداث سازه‌های بزرگ آبی و سامانه‌های انتقال است.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *