اخبار داغ

درآمد ۲۲ میلیارد ریالی بانوان قالیباف مددجوی خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، بانوان قالیباف زیرپوشش کمیته امداد خراسان جنوبی، در ۱۱ ماه گذشته ۲۲ میلیارد ریال از بافت فرش درآمد کسب کردند.به گزارش  از ، حسینی ، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: بانوان مددجوی زیرپوشش این نهاد در این مدت ۱۱۱ تخته فرش به متراژ هزار […]

اشتراک گذاری
05 اسفند 1399
86 بازدید
کد مطلب : 29684

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، بانوان قالیباف زیرپوشش کمیته امداد خراسان جنوبی، در ۱۱ ماه گذشته ۲۲ میلیارد ریال از بافت فرش درآمد کسب کردند.
به گزارش  از ، حسینی ، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: بانوان مددجوی زیرپوشش این نهاد در این مدت ۱۱۱ تخته فرش به متراژ هزار و ۴۴۶ مترمربع تولید کردند.
او خشتی، ریزه ماهی، لچک ترنج و بته جقه را از نقوش بافت فرش در استان عنوان کرد و افزود: ۳هزار و ۱۰۰ مددجوی زیرپوشش این نهاد در زمینه بافت فرش فعالیت دارند.
گوهر تراشی به جای خام فروشی در دل کویر
حسینی با اشاره به اینه ۹۵ درصد فرش تولیدی بانوان زیرپوشش این نهاد را صادراتی دانست و گفت: فرش دستباف تولیدی هنرمندان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای صادرات به تهران ارسال می شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: بانوان بافنده زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در ۲هزار و ۵۰۰ کارگاه به بافت فرش مشغولند.

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *