اخبار داغ

سازنده پالایشگاه ستاره خلیج فارس کیست؟ زنگنه: مدیران!

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز ، وزیر نفت درباره اینکه چه کسی یا کسانی پالایشگاه ستاره خلیج فارس را ساختند، در اظهارات و ادعاهای جدید و جنجال برانگیزی، مدیران را سازنده این پالایشگاه اعلام کرد! بیژن زنگنه، وزیر نفت در مراسم بهره‌برداری رسمی از طرح‌های ملی انتقال، توزیع و ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی اظهار داشت: تصمیم‌های […]

اشتراک گذاری
05 اسفند 1399
79 بازدید
کد مطلب : 29617

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز ، وزیر نفت درباره اینکه چه کسی یا کسانی پالایشگاه ستاره خلیج فارس را ساختند، در اظهارات و ادعاهای جدید و جنجال برانگیزی، مدیران را سازنده این پالایشگاه اعلام کرد!

بیژن زنگنه، وزیر نفت در مراسم بهره‌برداری رسمی از طرح‌های ملی انتقال، توزیع و ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی اظهار داشت: تصمیم‌های ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس سال ۱۳۸۲ طبق اسناد موجود گرفته و موافقت‌نامه اجرایی آن امضا شد، دوستان دولت بعدی آمدند، دنبال کردند و این پالایشگاه را پیش بردند؛ همان قدری که زحمت کشیدند ما آن را با جزئیات اعلام کردیم.

وی افزود: گفته می‌شود نبوغ یک نفر پالایشگاه ستاره خلیج فارس را به پایان رسانده است، مگر پالایشگاه با نبوغ ساخته می‌شود؟ پالایشگاه با همت و مدیریت ساخته می‌شود.

وزیر نفت ادامه داد: همه می‌خواهند بگویند ما پالایشگاه ستاره خلیج فارس را ساختیم و آن را به نام خود تمام کنند. همیشه گفته‌ایم هرکسی می‌خواهد این پالایشگاه به نام او باشد اشکالی ندارد و استقبال می‌کنیم، اما انصاف هم موضوع خوبی است، زحمات دیگران را خراب نکنند.

زنگنه با اشاره به اینکه واحدهای فرآیندی پالایشگاه ستاره خلیج فارس طبق استناد موجود در سال ۹۲ حدود ۴۱ درصد پیشرفت داشتند، گفت: این پالایشگاه با مدیریت و فداکاری مدیران پیش رفته است.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *