اخبار داغ

تمهیدات برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در روز انتخابات اتخاذ می‌شود

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به نگرانی مردم از شیوع ویروس کرونا در روز انتخابات، تمهیدات لازم برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این روز و در زمان مناسب اتخاذ می‌شود. محمدرضا پورمحمدی، روز شنبه در جلسه مشترک ستاد انتخابات، هیات نظارت بر انتخابات مجلس و هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با بیان […]

اشتراک گذاری
03 اسفند 1399
77 بازدید
کد مطلب : 28854

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به نگرانی مردم از شیوع ویروس کرونا در روز انتخابات، تمهیدات لازم برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این روز و در زمان مناسب اتخاذ می‌شود.

محمدرضا پورمحمدی، روز شنبه در جلسه مشترک ستاد انتخابات، هیات نظارت بر انتخابات مجلس و هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با بیان اینکه انتخابات خرداد ۱۴۰۰، امتحان بزرگی برای دست‌اندرکاران انتخابات است، افزود: همه تلاش خود را برای سلامت انتخابات و رعایت حق‌الناس صرف می کنیم و هیچ دغدغه‌ای به جز اجرای دقیق قانون نداریم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با مردم تبریز در ۲۹ بهمن امسال، اظهار داشت: تاکید ایشان در این ارتباط تصویری بر مشارکت حداکثری و انتخاب صحیح، مسئولیت ما را در برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ سنگین‌تر کرده است.

استاندار آذربایجان شرقی نقش رسانه‌ها، نخبگان، احزاب و تشکل‌های سیاسی و گروه‌های مرجع در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مهم ارزیابی کرد و گفت: حضور مردم ایران در تمام صحنه‌ها، پرشور و حداکثری بوده و با توجه به شرایط کنونی جامعه و عرصه روابط بین‌الملل، این موضوع اهمیت دوچندانی دارد.

پورمحمدی، ادامه داد: مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات باید اجازه تخطی از قانون، انحراف از چارچوب‌ها و سوءاستفاده را به هیچ فرد یا گروهی ندهند و این اطمینان خاطر را به مردم بدهند که انتخابات تبلور خواست و اراده آنها است.

وی بر تعامل جدی هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات تأکید و یادآوری کرد: آن‌چه در انتخابات مجلس یازدهم در اسفند سال گذشته ما را سربلند کرد، تعامل و همکاری صمیمانه مجریان و ناظران انتخابات از ابتدا تا انتها بود و به طور قطع با تداوم این همکاری، انتخابات ۱۴۰۰ هم در سلامت و امنیت کامل برگزار خواهد شد.

وی به احزاب و گروه‌های سیاسی فعال در استان نیز توصیه کرد بیشتر از گذشته با اقشار مختلف مردم تعامل و ارتباط داشته و ساز و کار جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *