اخبار داغ

۱۰ شرکت در بورس با ریزش بیش از ۷۰ درصد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از گروه اقتصادی یکتا پرس، بازار بورس در ماه های اخیر با افت شاخص کل مواجه بوده است و در هر روز معاملاتی بیش از ۴۰ هزار واحد شاخص کل دچار افت شده است. کارشناسان معتقدند که روند نزولی بورس ادامه خواهد داشت. در این مدتی که شاخص کل […]

اشتراک گذاری
29 دی 1399
73 بازدید
کد مطلب : 20536

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از گروه اقتصادی یکتا پرس، بازار بورس در ماه های اخیر با افت شاخص کل مواجه بوده است و در هر روز معاملاتی بیش از ۴۰ هزار واحد شاخص کل دچار افت شده است. کارشناسان معتقدند که روند نزولی بورس ادامه خواهد داشت. 
در این مدتی که شاخص کل دچار افت شده است ۱۰ شرکت در بورس بیش از ۷۰ درصد دچار افت شده اند. بر اساس این گزارش شپنا ۷۳ درصد، خزامیا ۷۴ درصد، شتران ۷۴ درصد، ثشاهد ۷۵ درصد، خمحرکه ۷۹ درصد، لپارس ۸۰ درصد، حکشتی ۷۷ درصد، خستگر ۷۸ درصد، ختوقا ۷۶ درصد و خپارس ۷۶ درصد در این روزهای بورس دچار ریزش شده اند.
در اوایل سال جاری بازار بورس با رشد بسیار خوبی داشت اما در نیمه دوم سال رفته رفته بازار بورس با ریزش بسیاری مواجه شد و این روند احتمال دارد به دلیل کاهش قیمت دلار هم ادامه داشته باشد. رئیس جمهور در هفته گذشته وعده دلار ۱۵ هزار تومانی را در آینده نزدیک داد و همین سخنرانی سبب شد تا قیمت دلار نسبت به گذشته کاهش پیدا کند و کارشناسان معتقدند که این صحبت ها قطعا بر روی بازار سرمایه و افت شاخص کل تاثیرگذار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *