اخبار داغ

خودکفایی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز در ساخت IGV توربین

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز از مونتاژ و ساخت IGV توربین تأسیسات تقویت فشار گاز زنجان از سوی کارشناسان این منطقه خبر داد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، فیروز خدایی در این باره گفت: کارشناسان و متخصصان این منطقه با تکیه بر توان داخلی، با ساخت و مونتاژ موفق IGV توربین […]

اشتراک گذاری
29 دی 1399
172 بازدید
کد مطلب : 20672

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز از مونتاژ و ساخت IGV توربین تأسیسات تقویت فشار گاز زنجان از سوی کارشناسان این منطقه خبر داد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، فیروز خدایی در این باره گفت: کارشناسان و متخصصان این منطقه با تکیه بر توان داخلی، با ساخت و مونتاژ موفق IGV توربین تأسیسات تقویت فشار گاز زنجان، افزون بر صرفه‌جویی قابل توجه ارزی و ریالی، افتخاری دیگر در تداوم خوداتکایی منطقه رقم زدند.

وی افزود: با در نظر گرفتن هزینه بالای تأمین تجهیزات جدید، طرح IGV توربین تأسیسات تقویت فشار گاز زنجان از سوی پیمانکار طراحی و پس از بررسی کارشناسان و متخصصان منطقه ۸ عملیات انتقال گاز این قطعه بدون توقف توربین و با کمترین هزینه، بومی‌سازی شد و با موفقیت در مدار عملیات قرار گرفت.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز با بیان اینکه این طرح اهمیت بالایی دارد، اظهار کرد: با دستیابی به این فناوری، ضمن افزایش ضریب اطمینان پایداری انتقال گاز، از هدررفت سرمایه‌های ملی جلوگیری می‌شود و با اثبات توانمندی همکاران، گام‌های بزرگی در خوداتکایی هرچه بیشتر و کاهش وابستگی برداشته شده است.

خدایی یادآور شد: تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی ایجاب می‌کند افزون بر توجه به مقوله خوداتکایی و انجام مأموریت سازمانی، توجه ویژه‌ای به توانمندسازی سازندگان داخلی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و صاحبان ایده داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *