اخبار داغ

نشست جمع بندی سفر دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری شامگاه دوشنبه ۲۲ دی ماه در محل استانداری برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز نشست جمع بندی سفر دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری شامگاه دوشنبه ۲۲ دی ماه در محل استانداری برگزار شد. در حاشیه این نشست از پژوهشگران، نخبگان و فناوران برتر خوزستان تقدیر شد . در این نشست که به میزبانی استانداری خوزستان برگزار شد رئیس پارک […]

اشتراک گذاری
23 دی 1399
209 بازدید
کد مطلب : 18991

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز نشست جمع بندی سفر دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری شامگاه دوشنبه ۲۲ دی ماه در محل استانداری برگزار شد. در حاشیه این نشست از پژوهشگران، نخبگان و فناوران برتر خوزستان تقدیر شد .

در این نشست که به میزبانی استانداری خوزستان برگزار شد رئیس پارک علم و فناوری خوزستان ، رئیس بنیاد ملی نخبگان و رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز و فناوران و پژوهشگران برتر استان خوزستان نیز حضور داشتند .

دکتر کاظمی نژاد ریاست پارک علم و فناوری استان خوزستان در این نشست آغاز به کار رسمی صندوق پژوهش و فناوری را اعلام نمودو گفت : این صندوق سه بخش دولتی دارد که یک سهم برای پارک، دومی برای دانشگاه شهید چمران اهواز و سومین سهم دانشگاه علوم پزشکی اهواز است. همچنین سه بخش خصوصی دارد.

کاظمی‌نژاد با اشاره به افتخارات پارک علم و فناوری خوزستان در هفته پژوهش سال ۹۹، گفت: امسال از یک فناور برتر پژوهشی تقدیر شد، همچنین طرح پژوهشی جناب آقای سید فخرالدین طاهرزاده موسویان مدیر تحقیق و توسعه شرکت محور ماشین دوار که از شرکت‌های مستقر در پارک می باشد به عنوان طرح برتر از نظر وزارت نیرو انتخاب شد. همچنین فناور برتر استانی داشتیم. در حوزه کرونا نیز پارک، فعالیت‌ خوبی داشت و شرایط بدی نداشت و محصولات بهداشتی تولید شد.

وی در پایان در خصوص وضعیت پارک علم و فناوری خوزستان، تصریح کرد: ساختمان پارک علم و فناوری بیانگر تمام واقعیت‌ها و اسف‌بار بودن وضعیت پارک خوزستان است.

به گزارش تجهیز نیوز، در این جلسه سورنا ستاری به صورت ویدئو کنفرانس از چند مرکز نوآوری در استان بازدید کرد.

در پایان نیز مرکز نوآوری و شتابدهی صنایع فرهنگی و مرکز نوآوری اینترنت اشیا افتتاح شدند و صندوق پژوهش و فناوری استان خوزستان به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *