اخبار داغ

شرکت گاز خراسان شمالی و دانشگاه حکیم سبزواری همکاری می‌کنند

شرکت گاز استان خراسان شمالی و دانشگاه حکیم سبزواری همسو با استفاده هرچه مناسبتر از ظرفیت علمی، پژوهشی و فناوری این دانشگاه، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن‌رضا میربلوکی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با اشاره به امضای این تفاهم‌نامه همکاری، گفت: برای اجرای سیاست استفاده […]

اشتراک گذاری
20 دی 1399
120 بازدید
کد مطلب : 18258

شرکت گاز استان خراسان شمالی و دانشگاه حکیم سبزواری همسو با استفاده هرچه مناسبتر از ظرفیت علمی، پژوهشی و فناوری این دانشگاه، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن‌رضا میربلوکی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با اشاره به امضای این تفاهم‌نامه همکاری، گفت: برای اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی‌های دانشگاه‌ها و مراکز علمی همسو با رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی شرکت و به‌منظور توسعه زمینه‌های همکاری مشترک علمی، پژوهشی و فناوری، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز و دانشگاه حکیم سبزواری امضا شد.

وی رویکرد شرکت گاز استان خراسان شمالی را توجه به نیازهای واقعی و تعریف پروژه‌های کاربردی دانست و افزود: فعالیت‌های پژوهشی در انجام اقدام‌های این شرکت بسیار اهمیت دارد و این تفاهم‌نامه نیز برای اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی های دانشگاه‌ حکیم‌سبزواری برای رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی شرکت گاز استان خراسان شمالی امضا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با تشریح نحوه اجرای همکاری‌های مشترک در تفاهم‌نامه، اظهار کرد: تشکیل کمیته راهبردی برای تعیین و تدوین سیاست‌گذاری، اولویت‌بندی و تعریف پروژه‌های نشات گرفته از نیازهای شرکت و استفاده مطلوب از توانایی اعضای هیئت علمی دانشگاه و امکانات و تجهیزات شرکت برای اجرای پروژه‌های تحقیقات کاربردی مورد نیاز شرکت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *