اخبار داغ

مدیر موسسه حمایت شغلی و توانبخشی معلولین آبان با حضور در مجموعه اهواز ملک از مهندس جعفر زاده تقدیر کرد

پروین قتحعلی پوری مدیر موسسه حمایت شغلی و توانبخشی معلولین آبان با حضور در مجموعه اهواز ملک از حمایت های مهندس جعفرزاده مدیر اهواز ملک در جهت حمایت از معلولین بهزیستی و ایجاد اشتغال پایدار برای آنان تقدیر کرد . موسسه حمایت شغلی و توانبخشی معلولبن آبان که تحت نظارت سازمان بهزیستی استان خوزستان قرار […]

اشتراک گذاری
18 دی 1399
217 بازدید
کد مطلب : 17873

پروین قتحعلی پوری مدیر موسسه حمایت شغلی و توانبخشی معلولین آبان با حضور در مجموعه اهواز ملک از حمایت های مهندس جعفرزاده مدیر اهواز ملک در جهت حمایت از معلولین بهزیستی و ایجاد اشتغال پایدار برای آنان تقدیر کرد . موسسه حمایت شغلی و توانبخشی معلولبن آبان که تحت نظارت سازمان بهزیستی استان خوزستان قرار دارد اولین مرکزی است که در ایران  زمینه فعالیت تعدادی از معلولان استان خوزستان را فراهم کرده است. “پروین فتحعلی پوری”مدیر موسسه حمایت شغلی و توانبخشی معلولین آبان در کلانشهر اهواز معتقد است معلولیت جسمی نباید سدی در مسیر زندگی و پیشرفت باشد و در واقع معلولیت نباید منجر به محرومیت و انزوای فرد از کار و زندگی و تحصیل شود.  به همین خاطر با  ایجاد این موسسه زمینه اشتغال تعدادی از معلولان این استان را ایجاد نموده است.

ایشان ضمن تشکر از مهندس جعفر زاده خاطر نشان کرد : معلولان جامعه ما باید به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنند. معلولیت محدودیت نیست و باید زمینه اشتغال او را فراهم کنیم. زمانی که می بینم توانسته ایم  برای تعدادی از کسانی که دچار معلولیت هستند اشتغال ایجاد کنیم بسیار خوشنود می شویم زیرا معلولان ما بیشتر از اینکه معلولیت آن ها را اذیت کند از نگاه های ترحم آمیزی که به آن ها می شود رنج می برند.

متن تقدیر مدیر موسسه حمایت شغلی و توانبخشی معلولین آبان از مهندس جعفر زاده بدین شرح است :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *