اخبار داغ

نهادینه‌سازی مصرف بهینه گاز، اولویت روابط عمومی است

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، نهادینه‌سازی مصرف بهینه گاز را اولویت امروز روابط عمومی دانست و گفت: باید بکوشیم با خلاقیت و خوش‌فکری، مصرف بهینه گاز طبیعی را در جامعه حاکم کنیم. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، مهدی جمشیدی‌دانا در نخستین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های مناطق ده‌گانه […]

اشتراک گذاری
14 دی 1399
147 بازدید
کد مطلب : 17396

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، نهادینه‌سازی مصرف بهینه گاز را اولویت امروز روابط عمومی دانست و گفت: باید بکوشیم با خلاقیت و خوش‌فکری، مصرف بهینه گاز طبیعی را در جامعه حاکم کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، مهدی جمشیدی‌دانا در نخستین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های مناطق ده‌گانه که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: عملکرد هدفمند روابط عمومی نشان‌دهنده پویایی سازمان است که نقش و اهمیت روابط عمومی را دوچندان می‌کند، از این رو ضرورت دارد در طول سال، فعالیت‌های سازمان را به شکلی اصولی و تأثیرگذار و متناسب با نیاز مخاطب عام و خاص و پذیرش جامعه انعکاس دهیم.

وی به وجود نیروهای توانمند، با تجربه و با دانش در روابط عمومی‌ها اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود فعالان این عرصه با ابتکار و تسلط بر فناوری‌های نوین و ابزارهای ارتباطی بتوانند ارتباط پایدار و دوسویه را با ذین‌فعان سازمان برقرار کنند.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز با بیان اینکه در عصر اطلاعات، رسانه حرف نخست را می‌زند، تأکید کرد: در عرصه اطلاع‌رسانی ضرورت دارد جملات و کلمات با دقت و حساسیت بالایی نگارش شوند و از طریق کانال ارتباطی مناسب و شبکه‌های مخاطب‌پسند، منتشر شوند و در شرایط کنونی که مصرف گاز طبیعی به دلیل کاهش دمای هوا رکورد زده است باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و عبور موفق از فصل سرما، بیشترین استفاده شود.

جمشیدی‌دانا  نیروی تخصصی و توانمند را موتور محرکه و پیشران سازمان دانست و اظهار کرد: شرکت انتقال گاز ایران به دنبال افراد خبره و کاربلد است که این افراد باید با نگرشی مثبت و نگاه حرفه‌ای سازمان را بالنده‌تر نشان دهند و برای تعالی و  نیل به جایگاه شایسته یاری کنند.

محمدرضا بخشعلی‌زاده، سرپرست روابط عمومی شرکت انتقال گاز هم هدف از برگزاری این نشست مجازی را هم‌اندیشی، هم‌افزایی و ایجاد وحدت رویه در فرآیندهای روابط عمومی دانست و تصریح کرد: نشست‌های همفکری و تبادل نظر در سطح مدیران، کارشناسان و کارگزاران روابط عمومی با توجه به شرایط کنونی جامعه تداوم یابد.

وی از روابط عمومی به‌عنوان پل ارتباطی و حلقه اتصال سازمان یاد کرد و گفت: روابط عمومی حافظ ارزش‌های اجتماعی، مذهبی و ملی است و برخورداری از مهارت‌های ارتباطی، اخلاق حرفه‌ای، توجه به آموزش و پژوهش و مخاطب‌شناسی از ضرورت‌های موفقیت و رشد در این عرصه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *