اخبار داغ

شما بنویسید:چه تیمی قهرمان آسیا می‌شود؟

دیدار تیم های پرسپولیس و اولسان هیوندای از ساعتی بعد در ورزشگاه الجنوب برگزار خواهد شد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از ورزش ۳ هوادار پرسپولیس باشید یا رقیب این تیم، بی تردید لحظات هیجان انگیز یا حتی پراسترسی را سپری می‌کنید؛ اضطراب قهرمانی تیم محبوبتان یا نماینده ایران و شاید بی تابی […]

اشتراک گذاری
29 آذر 1399
162 بازدید
کد مطلب : 15217

دیدار تیم های پرسپولیس و اولسان هیوندای از ساعتی بعد در ورزشگاه الجنوب برگزار خواهد شد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از ورزش ۳ هوادار پرسپولیس باشید یا رقیب این تیم، بی تردید لحظات هیجان انگیز یا حتی پراسترسی را سپری می‌کنید؛ اضطراب قهرمانی تیم محبوبتان یا نماینده ایران و شاید بی تابی برای شکست دوباره این تیم در فینال، سبب شده تا منتشر ساعت سه و نیم بعد از ظهر باشید تا در هر مکانی که هستید، با صدای گزارشگر دلخواه، بازی را ببینید.

پرسپولیس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا توانست السد، پاختاکور و النصر عربستان را حذف کند و از آن سو اولسان هیوندای با غبه بر ملبورن ویکتوری، بیجینگ گوان و ویسل کوبه به مرحله نهایی رسید. سرخ ها در این بازی نسبت به نیمه نهایی چهار مهره خود یعنی شجاع خلیل زاده، وحید امیری و احسان پهلوان را در اختیار ندارند و عیسی آل کثیر هم همچنان محروم است. همچنین پرسپولیس ۱۹ روز بازی نکرده و شاید در شرایط مسابقه نباشد اما بدون شک هیچ کسی نمی‌تواند قهرمان چهار سال اخیر فوتبال ایران و فینالیست ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ آسیا را از پیش باخته بداند؛ تیمی که با محرومیت نقل و انتقالاتی به فینال رسید و حالا آماده انجام کاری است که هوادارانش مدت ها منتظر آن بوده اند.

این دیدار مهم ترین بازی باشگاهی فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۰ است که نماینده فوتبال ایران نیز به آن رسیده و همین موضوع باعث شده تا تب فینال لیگ قهرمانان در ایران هم بسیار داغ باشد و توجه ها را به خود جلب کند. اما مهم ترین پرسش در این زمینه، این است که چه تیمی در ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه برنده بازی می‌شود و این جام نقره ای رنگ زیبا را بالای سر می‌برد؟

شما در قسمت کامنت ها بنویسید که پیش بینی تان از دیدار فینال آسیا چیست و چه نتیجه ای در پایان بازی روی اسکوربورد نقش خواهد بست؟ اساسا روند بازی را چگونه پیش بینی می‌کنید و گلزنان بازی چه کسانی خواهند بود؟ آیا حامد لک موفق به کلین شیت می‌شود و مهدی عبدی دوباره گل می‌زند یا این که جونیور نگرئو و مدافعان بلند قامت اولسان این عملیات را با پیروزی پشت سر خواهند گذاشت؟

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

3 پاسخ به “شما بنویسید:چه تیمی قهرمان آسیا می‌شود؟”

  1. رضا محمدی گفت:

    پرسپولیس شک نکن

  2. میترا حجازی گفت:

    محبوب قلب ها و دل ها پرسپولیس

  3. محسن گفت:

    معلومه دیگه این سوال داره : قرمزته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *