اخبار داغ

استانداردسازی هلی‌دک سکوی ایلام نفت فلات قاره

طراحی و نقشه‌کشی سامانه مهار آتش هلی‌دک سکوی ایلام با تلاش همکاران این سکو و برای استانداردسازی هلی‌دک سکوهای دریایی با موفقیت انجام شد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، پس از تأیید نقشه‌های مربوط و برآورد متریال مورد نیاز، ساخت پایه‌های محل نصب مانیتورها از سوی گروه […]

اشتراک گذاری
23 آذر 1399
105 بازدید
کد مطلب : 14225

طراحی و نقشه‌کشی سامانه مهار آتش هلی‌دک سکوی ایلام با تلاش همکاران این سکو و برای استانداردسازی هلی‌دک سکوهای دریایی با موفقیت انجام شد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، پس از تأیید نقشه‌های مربوط و برآورد متریال مورد نیاز، ساخت پایه‌های محل نصب مانیتورها از سوی گروه تعمیرات بازسازی دریایی منطقه آغاز و خرید اجناس مورد نیاز نیز در کوتاه‌ترین زمان انجام شد.

پس از پایان ساخت سازه مانیتورها، انجام عملیات داربست‌بندی ازسوی واحد تعمیرات ساختمانی و انتقال لوله و اتصالات GRP به سکوی ایلام، عملیات لوله‌کشی GRP توسط واحد تعمیرات عمومی و نفرات تعمیرات سکوی ایلام آغاز شد و روز ۲۷ آبان امسال با پایان لوله‌کشی، نصب مانیتورهای آتش‌نشانی تهیه‌شده از سوی واحد اچ‌اس‌ئی و تأمین فرم مورد نیاز، سیستم فشارگذاری و در سرویس قرار گرفت.

واحدهای تعمیرات عمومی، تعمیرات ساختمانی، بازسازی تأسیسات دریایی، اچ‌اس‌ئی منطقه سیری و کارکنان واحدهای تعمیرات، اچ‌اس‌ئی و بهره‌برداری سکوی ایلام نقشی بسزا در انجام این پروژه داشتند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *