اخبار داغ

ادغام دو سامانه برای افزایش دقت اطلاعات فنی در ملی حفاری

سامانه‌های مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی و گردش کار در حوزه عملیات حفاری و بخش‌های پشتیبانی و ستادی مرتبط در شرکت ملی حفاری ایران با هدف افزایش سطح دقت و یکسان‌سازی آمار و اطلاعات عملیات حفاری ادغام می‌شود. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، پیمان صفاپور، رئیس آمار و اطلاعات و […]

اشتراک گذاری
22 آذر 1399
38 بازدید
کد مطلب : 14180

سامانه‌های مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی و گردش کار در حوزه عملیات حفاری و بخش‌های پشتیبانی و ستادی مرتبط در شرکت ملی حفاری ایران با هدف افزایش سطح دقت و یکسان‌سازی آمار و اطلاعات عملیات حفاری ادغام می‌شود.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، پیمان صفاپور، رئیس آمار و اطلاعات و خدمات مکانیزه مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی این شرکت در این باره گفت: با ادغام سیستم‌های MIS/DRILL، جمع‌بندی گزارش‌های دریافتی روزانه از مدیریت‌های مختلف که با عملیات حفاری ارتباط دارند، یکپارچه و در ارائه به مدیریت ارشد شرکت شتاب‌بخشی خواهد شد.  

وی افزود: ادغام و روزآمد کردن این دو سامانه با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و امور مهندسی و برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت در دست اقدام و اجرا قرار دارد و با عملیاتی شدن آن، ضمن حذف برخی موازی‌کاری‌ها، ضریب دقت، کیفیت و صحت آمار و اطلاعات فنی و کاربردی افزایش می‌یابد.  

رئیس آمار و اطلاعات و خدمات مکانیزه مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران توضیح داد: گردآوری گزارش‌های روزانه و اطلاعات مربوط به عملیات دستگاه‌های حفاری و خدمات جانبی و پروژه‌های عملیاتی شرکت، تهیه و ترسیم جداول آماری و مقایسه‌ای با استفاده از سامانه خدمات مکانیزه و نرم‌افزارهای مورد نظر، بررسی، تجزیه، تحلیل و تفکیک و طبقه‌بندی آنها برای ارائه به مدیران و رؤسای اداره‌ها در شرکت در حیطه مسئولیت این واحد تعریف شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *